בריבו התייחס לעתידו: "אולי יש הצעות והסוכן לא מספר לי"

החלוץ שכבש בניצחון על מכבי חיפה התראיין בתכנית הספורט של 103FM ונשאל על עתידו במכבי פתח תקווה. וגם: האם השיקולים של גיא לוזון מקצועיים ומה הוא חושב על ליאל עבדה? האזינו לראיון

(גודל טקסט)

תאי בריבו עלה אתמול (ראשון) לשידור בתכנית הספורט של 103FM ובראיון שהעניק הוא דיבר על עתידו: "כרגע טוב לי במכבי פתח תקווה. אני מסיים חוזה בקיץ, אבל אני חושב שצריך לעסוק בזה רק בסיום העונה. קבוצות לא מתעסקות בזה בשלב הזה. אולי יש הצעות והסוכן שלי לא מספר לי, יכול להיות, אבל ממה שאני יודע – בינתיים אין כלום".

האזינו

החלוץ, שכבש את השער השני בניצחון הגדול על מכבי חיפה והעלה את מאזנו לשישה שערים העונה בליגת העל, התייחס לשמועות כי הוא פותח על הספסל בגלל שלא האריך את חוזהו: "אני חושב שהשיקולים מקצועיים נטו. כנראה שגיא (לוזון) חושב שאני עולה יותר טוב מהספסל וזו זכותו, הוא המאמן והוא מחליט, לי נשאר לעשות את עבדותי. אני בטוח בלב שלם שזה מקצועי ולא ענייני חוזה".

בריבו התייחס לחברו לחלק הקדמי, ליאל עבדה, שמוביל את מכבי פתח תקווה בגיל 19: "אני חושב שהוא שחקן מצוין. הוא עדיין ילד ויש לו עוד הרבה מה ללמוד, אבל הוא פוטנציאל אדיר. מה שהוא עושה בגיל שלו העונה, זה לא משהו רגיל ולא הרבה שחקנים עשו את זה. אני בטוח שליאל יגיע לרמות הגבוהות ביותר ומאחל לו שזה יקרה".

תאי בריבו חוגג עם ליאל עבדה | מאור אלקסלסי

על כך שמכבי פ"ת מתקשה מול הקטנות ונראית נהדר נגד הגדולות: "אני חושב שאנחנו קבוצה שיותר קל לה לשחק על מתפרצות. כשאנחנו פחות צריכים ליזום, אנחנו באים יותר לידי ביטוי. נגד מכבי חיפה דווקא כן יזמנו, אבל אנחנו מאוד קטלניים במתפרצות ובאים לידי ביטוי בצורה יותר טובה נגד הגדולות. שיחקנו יפה מאוד בסמי עופר והיינו יותר טובים מהם".

על המיקום בטבלה והתקופה הפחות טובה שהייתה לקבוצה: "זה מתסכל מאוד, כי נכפתה עלינו פגרה וזה לא היה תלוי בנו. כן נפגענו למרות שלא היו לנו חולים. אני חושב שהצגנו יכולת לא טובה בתקופה האחרונה, אבל לאט-לאט אנחנו לחזור לעצמנו לאט לאט ואנחנו מקווים להבטיח את המקום בפלייאוף העליון, לשם אנחנו שייכים".

האם הם יהיו בשר תותחים בפלייאוף העליון: "אני לא רואה אותנו מחלקים נקודות לאף אחת. במועדון הזה יש אווירה שתמיד רוצים לנצח ואנחנו לא מפחדים מאף קבוצה, ניצחנו העונה את כל הקבוצות שמדורגות כרגע בפלייאוף העליון ונבוא לכל משחק במטרה לנצח".

תאי בריבו חוגג | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי