רפואה: "זה הניצחון הכי חשוב העונה, בהמשך תבינו למה"

מאמן ק"ש אחרי ה-0:2 היקר על סכנין בדוחא: "פלייאוף עליון עושים, לא מדברים". אופיר מזרחי שכבש שער בכורה העונה: "כולם מודעים ליכולות שלי". מימר שרשם הפסד בכורה: "אני לא חושב שהקסם שלי נגמר"

(גודל טקסט)

הפועל קריית שמונה רשמה הערב (ראשון) 0:2 ענק בחוץ על בני סכנין והיא תלויה בעצמה במאבק העיקש על המקום בפלייאוף העליון. המארחת מהתחתית הייתה טובה יותר מהקבוצה של קובי רפואה, אך יוג'ין אנסה (54) ואופיר מזרחי (87) עקצו והעניקו למאמן שלוש נקודות יקרות מפז.

שחקני קריית שמונה חגגו ורקדו בחדר ההלבשה בסיום. רפואה אמר: "כמו שאחרי הפסדים אנחנו לא מורידים את השחקנים, למה שלא ישמחו אחרי ניצחונות? בשביל זה עובדים כל כך קשה. לפני 30 שנה היו מורידים את השחקנים. מגיע להם לשמוח. לא היינו במשחק בכלל במחצית הראשונה, אבל בשנייה השתפרנו, שיחקנו כדורגל, יצרנו התקפות מעבר טובות והיינו יכולים להגדיל את התוצאה".

רפואה המשיך: "זה הניצחון הכי חשוב העונה, אתם תגלו בהמשך למה. בהמשך תבינו. כל עוד זה תלוי בי ובשחקנים, נעשה הכל עד הסוף כדי להיות בפלייאוף העליון. זה משחק שביעי שלנו בשבועיים וחצי, אני לא חושב שיש קבוצה שמשחקת ככה ומגיע כל הכבוד לשחקנים שסובלים מעייפות גדולה מאוד. פלייאוף עליון עושים, לא מדברים. כשנגיע לשם, אתן תשובות. ביום רביעי יש לנו משחק גדול מול קבוצה ששיחקה מצוין וניצחה אתמול את מכבי חיפה, מצפה לנו קרב קשה".

שחקני הפועל קריית שמונה חוגגים
שחקני הפועל קריית שמונה חוגגים | מאור אלקסלסי
קובי רפואה
קובי רפואה | מאור אלקסלסי

אופיר מזרחי, שעלה מהספסל וגג שער בכורה העונה, הוסיף: "עשינו צעד חשוב מאוד להבטחת המקום בפלייאוף, אבל יש לנו עוד כמה משחקים ונצטרך לקחת בהם נקודות. סכנין שיחקה טובה היום, אבל אנחנו עשינו משחק פנטסטי. כולם מודעים ליכולות שלי, אף פעם לא הפסקתי להאמין בעצמי. יש פה מאמן שקובע את ההרכב ואני נלחם להוכיח שמקומי על המגרש. כל השחקנים רצו לכיווני אחרי השער. יש פה אחלה חבר'ה. אני אוהב אותם ונהנה לשחק איתם. אני מאוד מקווה שנהיה בפלייאוף העליון".

שרון מימר, שרשם הפסד בכורה כמאמן בני סכנין, אמר: "אני לא חושב שהקסם נגמר. אם מנתחים תוצאה אז כן, אבל אם מנתחים דרך ראינו קבוצה טובה. באף משחק השנה אני לא הגעתי לכמות כזו של מצבים. ההבדל הוא שהיום הכדור לא נכנס ולצערי שילמנו מחיר. הם לא הגיעו להרבה מצבים ועקצו אותנו כשכן, זה המחיר, זה חלק מהמשחק ולפעמים זה וקרה. אני אקח את הדברים הטובים, כי יש פה קבוצה חזקה ויש עם מי לצאת למלחמה. נתקן את מה שפחות טוב. אני אפילו לא שבוע בקבוצה, לאט לאט נשפר את מה שפחות טוב ונמשיך קדימה".

על המאזן העגום של בני סכנין בדוחא: "אני לא חושב שצריך להתייחס לזה, אנחנו לא צריכים להסתכל איפה אנחנו משחקים אלא רק לקחת נקודות לא משנה מול מי ואפיה. אנחנו צריכים נקודות. אני מחמיא לשחקנים שלי, כי עשינו משחק טוב ולצערי זה לא הספיק. אם נמשיך ככה אני מאמין שיהיה טוב. אין משהו אחר, אנחנו לא במצב שאנחנו יכולים להתעסק עם אנרגיות רעות, השחקנים מבינים את המצב ויודעים שצריכים לתת מלחמה בתשעת המשחקים שנשארו".

שרון מימר
שרון מימר | מאור אלקסלסי
אופיר מזרחי חוגג עם שחקני קריית שמונה
אופיר מזרחי חוגג עם שחקני קריית שמונה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי