ז'וסואה לא יעמוד לדין? הפועל באר שבע במו"מ לסגירת עסקת טיעון

בקבוצה הציעו לתובע ההתאחדות ניר רשף להגיע להסכמה בעניין ההרחקה של הקשר ובין הצדדים מתנהלים מגעים, כאשר בבירת הנגב מכוונים להרחקה על תנאי

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

רגע לפני המשחק נגד הפועל ת"א, בהפועל באר שבע הציעו לתובע ההתאחדות ניר רשף להגיע להסכמה בעניין ההרחקה של הקשר ז'וסואה, מבלי להעמידו לדין. כזכור, ההתאחדות לכדורגל נוהגת לאחרונה להציע להנהלת הקבוצות עסקת טיעון לפני העמדות לדין, כפי שקרה בדרבי החיפאי ובמקרים נוספים.

ככל הידוע, הערב הציעו בב"ש לתובע לקבל עונש הרחקה על תנאי למספר משחקים במקרה שבו ז'וסואה יתעמת עם שופטים במהלך השנה ובכך לאפשר לו ליטול חלק במשחק האחרון בעונה הסדירה. גורמים בהתאחדות לכדורגל טוענים כי הנושא נמצא בשלב זה במשא ומתן, אך הדרישה במסגרת עסקת הטיעון תהיה להרחיקו למשחק אחד לפחות, בנוסף להרחקה האוטומטית. הצדדים ימשיכו עם המגעים מחר בבוקר, ורק אם יגיעו לפשרה תמנע העמדתו לדין של הקשר הפורטוגלי ביום רביעי הקרוב.

כזכור, ביום רביעי האחרון ז'וסואה הורחק לקראת סיום המשחק בקריית שמונה בהחלטה מאוד גבולית של השופט דוד פוקסמן ובניגוד למקרי עבר בהפועל באר שבע גם עמדו לצדו, תמכו בו והגנו עליו במאת האחוזים. הפורטוגלי התנצל באינסטגרם: "אני מתנצל מעומק הלב על דברים שזרקתי לחלל האוויר בסיום המשחק בקריית שמונה. הדברים נאמרו ברגע של סערת רגשות ותסכול גדול. ברגעים כאלו אנו אומרים דברים מבלי להתכוון למשמעות המילולית שלהם".

ז'וסואה, דוד פוקסמן | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי