קלינגר: "איבדתי את אחד האנשים הכי קרובים אליי"

מאמן הפועל ת"א הקדיש לגיסו ז"ל את ה-0:1 על ב"ש. על התקופה הטובה של הקבוצה: "אמרתי להנהלה, או לפטר את המאמן או להביא שבעה שחקנים חדשים. אני שמח שהם הלכו איתי". בן ביטון נפצע

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע הפסידה הערב (ראשון) 1:0 להפועל תל אביב בתום דרמה גדולה. שער של חאתם עבד אלחמיד עמוק בתוך תוספת הזמן נפסל בטענה לנבדל של אנתוני וארן. הבלם, שמחה על ההחלטה, ספג כרטיס צהוב שני והורחק לאחר שריקת הסיום. גם מרסלו מלי ראה את הכרטיס אדום (93) לאחר עבירה על אופיק ביטון. איאד אבו עביד כבש את השער היחיד במשחק (43).

צפו בתגובות

קלינגר סיכם: "ניצחון משמעותי וחשוב, שהושג באמצעות עבודה קשה. אחרי המשחק עם מכבי חיפה ידעתי שבמחצית השנייה תהיה לנו קצת נפילה וזה טבעי כי ב"ש שלחה כלים התקפיים, אבל אני חושב שלא צריך להסתכל על זה יותר מידי. המחצית הראשונה הייתה פנטסטית, המשיך ישיר של המשחק מול מכבי חיפה, שליטה מוחלטת שלנו. אנחנו מסופקים מהניצחון, כי מה שקרה לנו מול מכבי חיפה הוא מאוד מסוכן לקבוצה כמו שלנו, לקבל מחמאות מקיר לקיר, זה יכול להוריד מנטלית וכל הכבוד לשחקנים שלא ירדו, הם הבינו שעם מחמאות לא הולכים למכולת ולא לקניון וכל הכבוד להם על הרוח".

קלינגר המשיך: "משברים בקבוצת כדורגל זה משהו שקשה מאוד לעצור, אפשר לראות את ליברפול שזו הדוגמא הקלאסית – מאמן הכי טוב בעולם ושחקנים הכי טובים בעולם, אבל כשזה מתגלגל אתה לא יכול לעצור את זה. אמרתי להנהלה, או לפטר את המאמן או להביא שבעה שחקנים חדשים, ואני שמח שהם בחרו ללכת איתי. עוד לא נגמר שום דבר, אבל אנחנו בבדרך הנכונה ונצטרך להמשיך לעבוד קשה. יש לנו סכנין, גביע ודרבי מאוד חשוב, אבל לכולם זה ככה ולכולם קשה. עברתי שבוע לא קל, איבדתי את האדם אולי הכי קרוב אליי בעולם מעבר למשפחה הגרעינית שלי ואני רוצה להקדיש לדיויד, גיסי, את הניצחון הזה. יהי זכרו ברוך".

ניר קלינגר | דני מרון

בן ביטון, שזכה לטקס מרגש מהאקסית לפני פתיחת המשחק, אמר: "אני אשקר אם אגיד שזה היה עוד משחק עבורי, הייתה לי פה תקופה אדירה ואני יכול רק להגיד תודה, יש לי פה זיכרונות מדהימים ואני מעריך את זה מאוד. אני שמח שניצחנו, גם במשחק לא גדול שלנו, כולם הקריבו הכל ואני גאה בחרים שלי".

על ההפסד מול מכבי חיפה: "היינו מאוד מאוכזבים, שזה אומר הרבה – לצאת מאוכזבים ממשחק מול המוליכה. באנו עם אנרגיות טובות, אני גאה בכל אחד מהחברים שלי, נתנו הכל ועשינו ניצחון גדול. ברגע ששחקן נהנה ושמח, רואים את זה במגרש וזה מה שקורה לי פה מהרגע הראשון. אני מרגיש אהבה, מאושר ושמח שאני עוזר לקבוצה שלי לנצח".

על הפציעה שספג במהלך המשחק: "יש לי כאבים בכתף, חשש לפריקה, אעבור צילום ונראה מה המצב".

שגיב יחזקאל, בן ביטון | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי