רוני לוי: "יש עצבים במגרש ומחוצה לו". אלחמיד זועם: "אין כבר מילים"

חלק משחקני הפועל ב"ש עטפו את צוות השיפוט לאחר ההפסד 1:0 להפועל ת"א, זאת בעקבות פסילת השער והרחקתו של הבלם. המאמן שעדיין ללא ניצחון: "מתוסכל, יש חוסר רוגע". ויטור: "מאמינים שנהיה בשישייה הראשונה"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע הסתבכה בצורה רצינית הערב (ראשון), כאשר הפסידה 1:0 להפועל תל אביב וסיכויי הגעתה לפלייאוף העליון פחתו. אם כל זה לא מספיק, הקבוצה גם איבדה את חאתם עבד אלחמיד ומרסלו מלי שהורחקו, ובסיום נרשמה מהומה בירידה לחדרי ההלבשה. חלק משחקני ב"ש עטפו את צוות השיפוט בעקבות ההחלטה לא לאשר את השער של אלחמיד בתוספת הזמן. ייתכן מאוד כי הדבר ייכנס לדו"ח השיפוט. לטענת צוות השיפוט, אלחמיד הורחק לאחר שמחה על השיפוט וסינן מספר מילים לעבר השופטים שיצוינו בדו"ח.

צפו בתגובות

מאמן ב"ש, רוני לוי, שעדיין לא השיג ניצחון בתפקידו החדש, סיפר בסיום: "מתוסכל, עצוב. תמיד לא כיף להפסיד. בשורה התחתונה, הפסדנו. בחצי הראשונה היינו פחות במשחק, פחות לחצנו את הפועל ת"א. לספוג ממצב נייח זה אף פעם לא טוב, ככה בקלות ללתת לשחקן לעלות לנגיחה זה לא מתאים לרמות האלה".

העצבים בקבוצה: "אני מסכים איתך, יש סוג של עצבים וחוסר רוגע במשחק שלנו, גם במגרש וגם מחוץ למגרש. זה עניין של תהליך, יכול להיות שיש לחץ כי הקבוצה מאוד רוצה לנצח ולהבטיח אתה מקום שלה בפלייאוף. אני בטוח שנירגע ונעשה את הדברים כמו שצריך".

רוני לוי | דני מרון

על אלחמיד שהורחק: "זה שחסרים וזה שלא יהיו, זה מאוד קשה, אבל זה המצב ועם זה נתמודד. לפעמים צריך לעשות את זה בכוח וגם אם בכדורגל פחות יפה ויותר יעיל. נצטרך לתת את המקסימום במשחקים שנותרו ולנצח בכל מחיר".

הבלם מיגל ויטור הוסיף: "אני חושב שהמחצית הראשונה לא הייתה טובה. אנחנו במאני טיים ואסור לנו לספוג שערים כאלה במצבים נייחים. החמצנו במחצית השנייה ונצטרך להשתפר לקראת שני המשחקים שנותרו. יש לנו הרבה שחקנים צעירים וציפינו להיות במקום טוב יותר בטבלה, אני חושב שבגלל זה כולם קצת מתוחים ורוצים לעשות הכל מהר. בכדורגל צריך סבלנות. אנחנו נילחם כדי להיות בשישייה הראשונה ואנחנו מאמינים שנהיה שם".

מיגל ויטור, רז שטיין | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי