סכנין איבדה את דוחא: "משהו במשחקי הבית מלחיץ אותנו"

לקבוצה מהמגזר מאזן עגום ביותר במגרש הביתי העונה, בו היא כמעט לא כובשת. במועדון שוב רתחו על שחקני החלק ההתקפי, שרשמו משחק חלש נוסף: "אי אפשר להישאר בליגה בלי חלוצים". ולמה אוטין לא מקבל הזדמנות?

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין מסובכת. הקבוצה מהמגזר המשיכה אתמול (ראשון) את העונה העגומה שלה באצטדיון הביתי, דוחא, והפסידה 2:0 לקריית שמונה. ההפסד השאיר את הקבוצה של שרון מימר עמוק בתחתית, מתחת לקו האדום, והתחושות במועדון לא פשוטות.

אחרי הניצחון 2:3 של מימר על בית"ר ירושלים במשחק הבכורה, בסכנין קיוו שלאחר השינוי בעמדת המאמן הקבוצה תצא לדרך חדשה, אבל אתמול היא חזרה על שתי בעיות עיקריות: כישלון במשחקי הבית, כאמור, ואי כיבוש שערים.

היו"ר, מוחמד אבו יונס, הגיע לאסיפה באימון המסכם שלפני המשחק והצהיר: "אם לא נייצר רצף, אז הניצחון מול בית"ר לא שווה כלום". ואתמול זה מה שקרה. במועדון שוב הביעו אכזבה מהחלק ההתקפי ואמרו: "אי אפשר להישאר בליגה בלי חלוצים. לא יכול להיות שנגיע למצבים ברחבה ולא נכבוש. גם מול בית"ר כיכבו בירם כיאל ומוטי ברשצקי".

מוחמד אבו יונס
מוחמד אבו יונס | מאור אלקסלסי

סכנין מחזיקה במאזן עגום של שני ניצחונות ביתיים בלבד העונה בדוחא, מגרש בו היא לא כבשה בפעם החמישית ברציפות והשמינית בתשעת המשחקים האחרונים. "יש משהו במשחקי הבית שמלחיץ אותנו. אין אוהדים ועדיין יש משהו שמפריע לנו", אמר שחקן בקבוצה.

בנוגע לאוהדים, הנהלת המועדון מעודדת את חזרת הקהל גם על פי המתווה הנוכחי, לפיו 1500 אוהדים ינכחו במשחק. בסכנין מאמינים שהקהל יביא דחיפה חיובית שתעזור לשרוד בליגה, וכעת כל המאמצים מופנים למשחק החוץ מול הפועל תל אביב בשבת (14:45, שידור ישיר בספורט1), שהפך לקריטי אפילו יותר. "אסור לנו לאבד נקודות וזה לא משנה מול מי ואיפה אנחנו משחקים", אמרו בקבוצה.

בנושא אחר – מי ששוב נותר אתמול מחוץ לסגל הוא איקוום אוטין. המגן השמאלי הגיע בתחילת העונה בהשאלה ממכבי חיפה, ובמהלך חלון ההעברות של חודש ינואר בסכנין קיוו להשאיל את הניגרי לקבוצה אחרת. הירוקים סירבו בשל היחסים העכורים בין המועדונים, וכעת גם תחת מימר – אוטין מוצא את עצמו ביציע.

מוטי ברשצקי
מוטי ברשצקי | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי