יואב כץ נגד מתווה חזרת הקהל, חשש מפציעת קייס גאנם

בעלי הפועל חיפה על כך שאפשרו רק ל-1500 לחזור למגרשים: "מתווה לא הגיוני שיגרום הפסדים כלכליים בעונת הקורונה". החלוץ התלונן על כאבים בברך הפגועה ב-0:0 מול כפ"ס, שהרחיק את הקבוצה מהפלייאוף העליון

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה ספגה אתמול (ראשון) מכה קשה לתקוות ההעפלה שלה לפלייאוף העליון לאחר ה-0:0 החלש מול הפועל כפר סבא. התוצאה הביאה לאכזבה גדולה במועדון, בעיקר מהיום הרע של החלק ההתקפי, שהתקשתה לייצר מצבים אל מול הגנת היריבה.

בעלי הקבוצה, יואב כץ, סיכם: "זה היה משחק חלש שלנו. ראינו עייפות אצל רוב השחקנים שנתנו הכל מול מכבי תל אביב. זה לא תירוץ אבל זאת המציאות. נכון שהסיכויים שלנו לפלייאוף העליון פחתו אבל כל עוד יש סיכוי אז נילחם ונצטרך לתת הכל מול מ.ס אשדוד במחזור הבא".

הצרות של הפועל חיפה לא נגמרות בתיקו המאכזב וההתרחקות מהשישייה הראשונה. קייס גאנם הביא לדאגה גדולה בעקבות פציעתו, שכן החלוץ התלונן במהלך המחצית השנייה על כאבים בברכו, וזאת לאחר שכבר תקופה ארוכה הוא משחק עם קרע ברצועה הצולבת. כזכור, גאנם בחר שלא לצאת לניתוח והפתיע כאשר המשיך לקחת חלק במשחקים. כעת במועדון מקווים שפציעתו לא הוחמרה והחלוץ יעבור בדיקה מקיפה.

יואב כץ
יואב כץ | דני מרון

ביום שבת הפועל חיפה תפגוש את אשדוד בסמי עופר, ומי שייעדר מההתמודדות יהיה אלון תורג'מן, זכר לעונש שקיבל לאחר אירועי הדרבי. כזכור, בית הדין הסכים לפצל את העונשים של השחקנים. דור מלול, לעומת תורג'מן, יחזור לסגל הקבוצה.

בנושא אחר, במועדון ממתינים לתשובה מאיגוד השופטים בנוגע למכתב החריף שנשלח אתמול למנכ"ל האיגוד. כזכור, בקבוצה טענו לקיפוח שיפוטי מחזורים האחרונים. "זה לא יחזיר לנו את הנקודות אבל חייבים לעשות סדר", אמרו בהפועל חיפה.

ומה חושבים במועדון מהכרמל על מתווה חזרת הקהל? כידוע, רק 1500 אוהדים יוכלו לעת עתה לחזור אל האצטדיונים, ובקבוצה התאכזבו מאוד מהנושא. כץ הגיב ואמר: "מדובר במתווה לא הגיוני שיגרום להפסדים כלכליים נוספים, וגם ככה יש הפסדים בעונת הקורונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי