זעם בהפועל באר שבע: "כאילו עושים נגדנו הכל בכוונה"

חאתם עבד אלחמיד מקבל כרטיס אדום | דני מרון

טענות קשות בקרב שחקנים ואנשי הנהלה בעקבות השיפוט ב-1:0 להפועל ת"א: "החלטה גורלית ובר נתן לא רץ למסך". מיגל ויטור תקף: "צריך לעצור את זה, מגיע לנו כבוד". אלחמיד עלול להגיע לבית הדין, יחזקאל ניצל מהרחקה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אלונה ברקת הודיעה לאחרונה על חזרתה לקדמת הבמה בהפועל באר שבע ורבים מהשחקנים והאוהדים שמחו על כך כי ברקת העלתה את רף הציפיות, אבל מאז, זאת עובדה – הקבוצה עם ניצחון בודד בשמונה משחקים כולל הדחה מהגביע אחרי שאמש (ראשון) הפסידה ב"טרנר" גם להפועל תל אביב.

לא כך ברקת רצתה לפתוח את הקדנציה שלה באדום, אבל עכשיו היא שוב כאן והיא צריכה להתעסק בעיקר עם שיפוט ולהוציא מחשבון מפני שהמקום השישי בסכנה. "אין מה לומר, זה כאילו עושים נגדנו הכל בכוונה", תקף הלילה אחד השחקנים אחרי שמרסלו מלי הורחק בעצת שופטי המסך ועמוק-עמוק בתוספת הזמן נפסל שער שוויון של חאתם אלחמיד, שהורחק גם הוא אחרי המשחק בעקבות טענות לצוות השיפוט.

צפו בתקציר ההפסד להפועל ת"א

"אין מה לעשות נגד זה. ערעור לא יעזור. אבל בר נתן יודע שמבין שתי ההרחקות והשער שנפסל, יש לו לפחות טעות אחת. על ההרחקות עוד אפשר להתווכח", הוסיף אותו שחקן. גם גורם במועדון אמר בנושא: "על האדום של מלי בר נתן רץ ל-var, אבל בהחלטה חורצת גורלות כמו השער של חאתם הוא לא רץ לשם".

מיגל ויטור, חאתם עבד אלחמיד, דודי טויטו | דני מרון

מספר שחקנים אף הביעו את מחאתם בחשבונות הטוויטר וביניהם היה מיגל ויטור שכתב: "צריך לעצור את זה, מגיע לנו יותר כבוד. לא נוותר ונמשיך להילחם עד הסוף".

במועדון מבינים שכעת קריית שמונה ואפילו בית"ר ירושלים, לה שני משחקים חסרים, יכולות לעבור אותה.
בבאר שבע ניסו להגיע אמש לפשרה עם התובע בעניין ז'וסואה והציעו עונש על תנאי להרחקה ממספר משחקים עד תום העונה, כשהתובע דרש הרחקה ממשחק נוסף לפחות, אחרת ייפגשו בדיון ברביעי. בעוד שהצדדים טרם הגיעו להבנות, בבאר שבע עסוקים בהרחקה של אלחמיד.

בר נתן יציין את האירוע בדו"ח ואם אלחמיד יעמוד לדין (הורחק לאחר המשחק וההרחקה למשחק הבא תחול רק אם יוגש כתב אישום), סביר להניח שיחסר במשחק הבא מול מכבי פתח תקוה ביום ראשון. לעומתו, מרסלו מלי לא ישחק במשחק הבא ופארליי רוסה, שהפגין אתמול כמה ניצוצות של כדורגל טוב, או סינטיהו סלליך, יחליפו אותו. בר נתן איים בסיום להרחיק גם את שגיב יחזקאל שסינן מספר מילים לעברו, אך הוא הסתפק באזהרה בלבד.

רק באימון המסכם אמר רוני לוי לשחקניו שהפועל תל אביב קבוצה שנמצאת במיקום לא ריאלי. אתמול, הוא הבין עד כמה המשפט שאמר קיבל משמעות. בסיום ניגש לוי לצוות השיפוט, שטען כי ההרחקה של אלחמיד הגיע מכיוון שופט ה-var ולכן לא היה מקום להתערב. "אי אפשר לאבד שני שחקנים בכל משחק. השופטים הפכו להיות פזיזים בהחלטות שלהם. עונה שלמה מונחת על הכף", הוסיפו במועדון.

באשר ללואי טאהא, הבלם סובל מכיווץ בשריר והוחלף, אך יהיה כשיר למשחק הקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי