"בן ביטון שיחק עם כתף פרוקה, אבל סירב להתחלף. זו הפועל ת"א"

האדומים עם ניצחון בכורה בטרנר, לראשונה מאז 2013 חזרו עם שלוש נקודות מב"ש ובקבוצה מחמיאים לקלינגר: "קבוצת פלייאוף עליון לכל דבר". המגן שיחק עם כאבים עזים ובצילום לא נמצא שבר, אזולאי יעבור MRI בקרסול

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

מסע ההתאוששות הנפלא של הפועל תל אביב נמשך אמש (ראשון) גם בבירת הנגב, שם ניר קלינגר ושחקניו גברו 0:1 על הפועל באר שבע והצליחו להעניק למועדון ניצחון בכורה באצטדיון "טוטו טרנר" ולקטוע את רצף המשחקים בבאר שבע ללא ניצחון, שהחל עוד בימי וסרמיל אי שם ב-2013.

"תביעת האצבע של ניר קלינגר ברורה", החמיאו אמש במועדון למאמן שסיפר לאחר המשחק שלפני ינואר הוא אמר לראשי המועדון שיש להם שתי ברירות: למנות מאמן חדש במקומו או לצרף שבעה שחקנים חדשים. כידוע עשו בקבוצה שינוי משמעותי בסגל ומאז "הפועל תל אביב היא קבוצת פלייאוף עליון לכל דבר ועניין", כפי שאמרו בקבוצה הלילה.

לשבחים זכה גם הרכש ממכבי תל אביב, המגן הימני בן ביטון שלא רק היה מהבולטים על כר הדשא: "בן שיחק עם כתף פרוקה וכאבים עזבים, אבל סירב להתחלף ונתן את הכל עבור חבריו ועבור המועדון", אמרו במועדון על ביטון שכבר עבר צילום רנטגן בו לא אובחן שבר, אולם עוד ממתין לבדיקת MRI.

בדומה לביטון, החלוץ שלומי אזולאי ספג פציעה קשה בקרסול ולא נותרה לו ברירה אלא לעזוב את המגרש – גם הוא עבר צילום ראשוני בו לא אובחנה פגיעה חמורה, אך לאחר שתרד הנפיחות הוא צפוי להיבדק בשנית. "אזולאי לא היה מסוגל לדרוך על הרגל, פירקו לו את הקרסול", סיפרו בהפועל ת"א.

אזולאי. ייבדק היום | דני מרון

מי שלא שיחק גם אתמול הוא הבלם אדי גוטליב, שהחל בשיקום בשל הפציעה במפשעה ואמור לשוב רק לקראת משחקי הפלייאוף התחתון. כידוע, עד לסיום העונה הסדירה הפועל תל אביב תארח במחזור הקרוב את בני סכנין ותסיים בדרבי בבלומפילד נגד מכבי תל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי