פלייטר על פציעת בן חיים: "לא עשיתי בכוונה"

החלוץ יתנצל בפני הבלם, שהנפיחות בעינו גדלה. בבית"ר הגיבו בציניות: "עד שגליאו מצליח לעשות מספרת? אין לנו מזל עם הבלמים השנה". דראפיץ' לאנשי המועדון לקראת מכבי: "אין ברירה, חייבים ללכת על כל הקופה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים מזהה הזדמנות להיכנס לפלייאוף העליון. ההפסד של הפועל באר שבע אתמול ממקם את החבורה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה חמש נקודות מהמקום השישי, אבל לקבוצה שני משחקים חסרים. הערב (שני ב-20:45) היא תתארח אצל מכבי תל אביב ובחמישי תארח את יוסי אבוקסיס ובני יהודה. "ברור שאם נפסיד הערב לא עשינו כלום, יש עוד קבוצות שמתחרות על המקום השישי. זאת משימה לא קלה אבל אפשרית. ניצחון של באר שבע אתמול היה כנראה סוגר את הסיפור", אמרו.

בבית"ר התייחסו לפרסום כאן אתמול, לפיו טל בן חיים ספג בעיטה חזקה בעינו מחלאופילו פלייטר במהלך האימון ופונה לבית החולים. הלילה הנפיחות בעינו של הבלם רק גדלה, אבל מבחינתו הוא יעשה כל מאמץ לעלות למגרש, אביאל זרגרי יוסט לעמדה הזאת וניקו אולסק יפתח בקישור.

"אין לנו מזל השנה עם הבלמים. דווקא כשקריאף מוצהב, טל נפצע. מקווים ומאמינים שיהיה איתנו הערב", אמרו בקבוצה והוסיפו בציניות: "גליאו מנסה לעשות תרגילי מספרת כל השנה, עד שזה מצליח לו הוא בועט בפנים של שחקן אחר". פלייטר, שבעט בפרצופו של בן חיים, יתנצל בפני השחקן למרות שהבהיר אתמול: "לא עשיתי שום דבר בכוונה". בלי קשר לאירוע הזה, היחסים בין מספר שחקנים מתוחים. סלובודן דראפיץ' שנמצא תחת לחץ גדול כינה את המתיחות כ"גן ילדים" וכעת הוא יצטרך, יחד עם שי ברדה כמובן, להוציא את הקבוצה לדרך חדשה. "אין ברירה, חייבים ללכת על כל הקופה הערב", אמר לאנשים במועדון.

טל בן חיים משתף את ההחמרה במצב, הבוקר | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי