המהפך בטבלה יושלם? דריכות שיא במכבי ת"א

פטריק ואן לוון ישלים סיבוב על הקווים וניצחון של האלופה יעלה אותה לראשונה העונה למקום הראשון על חשבון מכבי חיפה. בסביבת המועדון מוטרדים מבית"ר ירושלים: "משחק גורלי עבורה, נקווה שעטר לא יכבוש ויתנצל"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

דריכות שיא במכבי תל אביב לקראת המהפך האפשרי בטבלת ליגת העל, אם החבורה של פטריק ואן לוון תנצח הערב בבלומפילד את בית"ר ירושלים (שני, 20:45).

מכבי תל אביב כבר פיגרה בשמונה נקודות אחרי מכבי חיפה, זמנית הפער עמד אפילו על 11, אבל מאז שהוחלף גיאורגיוס דוניס בוואן לוון – בדיוק לפני סיבוב, משחק הפרידה של היווני היה ב-0:0 בית"ר ירושלים – הקבוצה איבדה שתי נקודות בלבד והערב תוכל לעקוף את מכבי חיפה ולפתוח יתרון של נקודה בפסגה.

ביום חמישי ניצחה מכבי תל אביב בהרכב משני למדי את הפועל חיפה בסמי עופר, אלא שלקראת המשחק הערב צפוי ואן לוון לחזור להרכב החזק ביותר שעומד לרשותו, לאחר ששחקנים זכו למנוחה מספקת ולא התלוננו על עייפות כפי שהייתה אחרי המשחקים נגד שחטאר דונייצק. מי שבכל זאת ייעדרו הם כמובן יונתן כהן הפצוע, אלכסנדר פשיץ' שטרם סיים תקופת בידוד מקורונה וכן שלושת שחקני האמצע, שחר פיבן המורחק ועדן קארצב ודן גלזר הפצועים.

באשר לכהן, בקבוצה עושים מאמצים כדי להכשיר אותו למשחק שמינית גמר גביע המדינה בשבוע הבא מול הפועל חיפה ואולי גם לדרבי שייערך לאחר מכן וינעל את הסיבוב הראשון בליגה. קארצב מתוכנן לשוב עם פתיחת הפלייאוף העליון, פשיץ' ופיבן ישובו כבר למשחק בקריית שמונה בשבת ואילו גלזר הסובל מפגיעה בשרירי הבטן יזכה למנוחה ומצבו ייבחן מחדש בהמשך השבוע.

גלזר ופשיץ'. יחסרו הערב למכבי ת"א | אריאל שלום

כצפוי, להרכב הערב ישובו שלושת הזרים אנדרה ג'ראלדש, אנריק סבוריט ולואיס הרננדס ובחוד צפוי לפתוח איתי שכטר, אבל ישנה התלבטות אם לא להמשיך עם ניק בלקמן שכבש במשחק הקודם את שער הליגה הראשון שלו העונה.

אגב, במכבי תל אביב מודאגים מכך שגם עבור בית"ר ירושלים מדובר במשחק גורלי כי כל תוצאה פרט לניצחון עלולה להותיר אותה מחוץ לפלייאוף העליון. בקבוצה נערכו גם לאלירן עטר וירדן שועה ועל כך אמרו בסביבת המועדון: "לא רוצים לראות את עטר כובש נגדנו בבלומפילד, מתנצל ולא חוגג. צריך להשלים מהפך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי