דראפיץ': "נעשו הרבה טעויות בבנייה של בית"ר"

מאמן בית"ר ירושלים מתח ביקורת לאחר ההפסד 4:1 למכבי ת"א והבהיר: "זה מה שקיבלנו. יש לנו שני בלמים זרים שבכלל לא משחקים". על הבעלים: "הוא לא כועס עליי ועל ברדה, אלא רק על הצורה שהקבוצה הפסידה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי שהפסידה לבני סכנין באצטדיון טדי, בית"ר ירושלים ספגה הערב (שני) מכה נוספת כאשר הובסה 4:1 נגד מכבי תל אביב. בשלב זה, המקום בפלייאוף העליון בתום העונה נראה כמו חלום רחוק, שכן הקבוצה מהבירה חייבת לנצח בכל שלושת המשחקים שנותרו לה ולקוות למעידות של הקבוצות היריבות במאבק.

"זה לא נראה טוב, זה לא מה שציפינו מכל העונה הזאת" אמר המאמן סלובודאן דראפיץ' בסיום. נשארו עוד שלושה משחקים ואנחנו צריכים להוציא מהם מקסימום. עכשיו אנחנו חייבים להסתכל גם למטה ולא רק למעלה. יש תקופות קשות לפעמים, זה לא קל וזה לא פרגונים ומחמאות כמו שקיבלנו בשנים קודמות".

"העונה הזו אנחנו צריכים להסתכל לעצמנו בעיניים ולהבין איפה טעינו. אנחנו צריכים להתכונן לבני יהודה בשיא הרצינות ואחר כך יש לנו את כפר סבא ואשדוד. יש עוד תשע נקודות בקופה, נצטרך להוציא את המקסימום ואולי עם קצת מזל עוד נהיה שם".

שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים | אריאל שלום

המאמן מתח גם ביקורת על סגל הקבוצה אשר קיבל כאשר מונה לתפקיד ואמר: "זה מה שקיבלנו, הרבה טעויות נעשו. יש לנו שני בלמים זרים שאנחנו משלמים להם הרבה כסף והם לא משחקים בכלל. כעס מחוגג? הוא לא כועס עלינו. הוא זעם על הצורה שהקבוצה שיחקה. ממה שאני שמעתי, הוא רוצה שאני וברדה נשאר עוד הרבה בבית"ר ירושלים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי