אוהדי מכבי חיפה זועמים: "מתווה הזוי, נגיע לאצטדיון ונעודד מבחוץ"

אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

אוהדי הקבוצות ממשיכים להביע את כעסם על שובם של 1,500 אוהדים בלבד למגרשים. אולטראס חיפה בפוסט נוקב: "מנותקים, השאירו את הכדורגל מאחור. נגיע החל מהמשחק הבא ונהיה הרבה יותר מ-1,500 איש"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מתווה חזרת הקהל למגרשים, לפיו רק כ-1,500 אוהדים יוכלו להיכנס לאצטדיונים בהם יש יותר מ-10,000 מקומות ישיבה, ממשיך להכעיס את הכדורגל הישראלי. באצטדיון עם מספר מושבים נמוך יותר מ-10,000, יוכלו להיכנס 750 אוהדים.

ארגון אוהדי מכבי חיפה, אולטראס חיפה, פרסם היום (שלישי) פוסט נוקב בפייסבוק והצהיר כי החל ממשחק הגביע הקרוב הם מתכוונים להגיע למשחקים ולעודד מבחוץ: "עשרות אלפי אוהדים הלכו להתחסן רק בשביל לחזור לאצטדיונים, הכל נפתח ורק את אוהדי הכדורגל השאירו מאחור", נכתב בפוסט.

"מנהלת הליגות 1,500 אנשים? באמת? אתם מנותקים יותר ממה שחשבנו, למה שאצטדיון המכיל מעל 30 אלף מקומות יכניס פחות מ-5%? אל תתנו יד לעסקנות ולאפליה הזאת, כדורגל הוא בשביל האוהדים, לא לאף אחד אחר. חיכינו, הקשבנו, ישבנו בבית כשהלב כבר יצא מהמקום, נלחמנו בעצמנו בכל השנה הזאת, התחשבנו בכם, בקבוצה שלנו ובאזרחים, אבל הימים האלה נגמרים היום. אנחנו לא ניתן יד למתווה ההזוי הזה, לאפליה בין האוהדים ולסלקציה העתידית".

"לכן, החל ממשחק הגביע הקרוב אנחנו נגיע לאצטדיון, נעודד מבחוץ 90 דקות ותהיו בטוחים בדבר אחד – נהיה הרבה יותר מ-1,500 איש. במידה והמתווה לא ישתנה, יהיה פה נזק הרבה יותר גדול ממה שחשבתם. נתראה בקרוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי