מכבי חיפה תממש את האופציה על אשכנזי: "סובל מחוסר מזל העונה"

יובל אשכנזי | מאור אלקסלסי

הירוקים יאריכו אוטומטית את חוזה של הקשר, שמסתיים בסוף העונה. ייתכן כי יפתח מול בני יהודה בראשון. במועדון לא מתרגשים מאיבוד הפסגה למכבי ת"א: "ידענו שהעונה לא נגמרת בדצמבר ולא במרץ. זה תלוי בנו"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לאחר יום מנוחה, שחקני מכבי חיפה חזרו היום לאימונים וממשיכים בהכנות למפגש מול בני יהודה ביום ראשון. הירוקים איבדו אתמול (שני) את פסגת הטבלה לראשונה מזה זמן רב, כאשר מכבי תל אביב ניצלה את ההפסד של קבוצתו של ברק בכר למכבי פתח תקווה, הביסה 1:4 את בית"ר ירושלים וכבשה את המקום הראשון. הצהובים אף יוכלו להגדיל את הפער זמנית כאשר יתארחו אצל קריית שמונה בשבת, יום לפני המשחק של מכבי חיפה מול בני יהודה.

"ידענו שהעונה לא נגמרת בדצמבר ולא במרץ", אמרו בכרמל. "גם בעונה שעברה לפני הפלייאוף המאבק עוד היה בשיאו, ולכן אין מה להסתכל על זה גם הפעם. זה עדיין תלוי בנו ואם ננצח עד סוף העונה אז נהיה אלופים".

בכר יקבל ביום ראשון בחזרה לא מעט שחקנים שישובו לסגל ובהחלט היו חסרים מאוד מול מכבי פ"ת. דולב חזיזה סיים לרצות עונש של ארבעה משחקי הרחקה, והוא צפוי לחזור להרכב. ניקיטה רוקאביצה, שכבר חזר לאימונים מלאים בתחילת השבוע, יחזור לסגר. גם גודסוויי דוניו חוזר לאימונים אחרי שסבל מכיווצים ואמור להיכלל בסגל.

ניקיטה רוקאביצה חוגג | מאור אלקסלסי

לקראת סוף השבוע בכר יתחיל לתרגל את ההרכב, וייתכן שיבצע שינוי במרכז השדה, כאשר יובל אשכנזי עשוי לקבל הזדמנות. הקשר חזר לאחרונה מפציעה שגרמה לו להיעדרות של יותר מחודש, ומי שהיה אחד משחקני המפתח בעונה הקודמת, עדיין לא מצליח לשחזר את היכולת של 2019/20.

אשכנזי מסיים את חוזהו בסיום העונה, ולספורט1 נודע שמכבי חיפה תממש עליו את האופציה אשר קיימת בחוזהו. כזכור, השחקן הגיע מבני יהודה ביחד עם חזיזה בתחילת העונה הקודמת, היה חשוב מאוד במערך של מרקו בלבול, והעונה רשם 12 הופעות ליגה. הוא החמיץ עשרה משחקים בעקבות פציעות שונות. "יובל סבל העונה מחוסר מזל ופציעות, אבל אין לנו ספק שעוד יתרום, במיוחד המשחקי הפלייאוף", אמרו בקבוצה.

ברק בכר | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי