לוזון: "ניתן הכל מהשנייה הראשונה, זה משחק מכריע". ארד בר ייעדר

מכבי פ"ת רוצה להמשיך את המומנטום ולהבטיח את המקום בפלייאוף העליון כשתתארח בק"ש ברביעי. תומר לוי: "התחושות מצוינות, מקווה שרק נמשיך קדימה כדי להגשים את המטרות". הקשר לא כשיר, פרייר בתמונת ההרכב

(גודל טקסט)

לאחר שגברה 0:2 על מכבי חיפה ביום שבת ונמצאת בתקופה טובה בה אגרה שבע נקודות מתשע האחרונות, מכבי פתח תקווה של גיא לוזון תרצה להמשיך במומנטום כשתתארח מחר (רביעי) אצל הפועל קריית שמונה ב-19:00. הקבוצה של לוזון רוצה להבטיח סופית את מקומה בפלייאוף העליון. הקבוצה יצאה כבר הערב לאחר האימון המסכם לאיזור הצפון, שם תשהה במלון במטולה עד המשחק מחר.

"המשחק הזה מכריע מאוד עבורנו. אנחנו מתכוונים לתת הכל מהשנייה הראשונה כדי להביא את שלוש הנקודות ולהבטיח את מקומנו בפלייאוף העליון", אמר המאמן גיא לוזון לקראת המשחק.

גם המגן הימני, תומר לוי, דיבר לקראת המשחק: "התחושות שלנו מצוינות אחרי הניצחון בשבת, גם מקצועית וגם חברתית. הצלחנו להראות את הפוטנציאל שיש בנו ואני מקווה שרק נמשיך קדימה כדי להגשים את כל המטרות. בשביל להשיג את המטרות שלנו העונה אנחנו צריכים להמשיך באותה היכולת ולהמשיך לייצר את המומנטום שהשגנו עד כה ואני מאמין שנעשה את זה על הצד הטוב ביותר".

לוזון. בדריכות שיא | מאור אלקסלסי

מבחינה מקצועית, המאמן לוזון ערך אימון קל לחניכיו ולא תרגל בבירור את ההרכב להתמודדות, כאשר אור אינברום שספג מכה בברך יהיה כשיר ומנגד ארד בר, שסובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי, ייעדר. החלוץ מורגן פרייר, שנכנס בשבת והותיר רושם חיובי נמצא בתמונת ההרכב כשגם הקפטן גיא חדידה עשוי לפתוח כשלוזון שוקל גם מערך של שלושה בלמים.

הרכב משוער: אריק ינקו, תומר לוי, דניאל פלשר, אור בלוריאן, מרקוס דיניז (גיא חדידה) ירדן כהן, איתן אזולאי, , נאור סבג, ארמנדו קופר, ליאל עבדה ועבדיאל ארויו (מורגן פרייר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי