Sport1 Banner

פשיץ' סיים בידוד וישוב לסגל, יוזמן לשיחה עם ראשי מכבי ת"א

הסרבי חוזר לפעילות ובקרוב גם ידון על עתידו, כשלקבוצה יש אופציה להאריך את ההתקשרות בשנה נוספת. ייני צפוי להמשיך כקשר אחורי גם בשבת נגד קריית שמונה, מאות אוהדים צפויים להגיע מהמרכז

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב עלתה ביום שני לראשונה העונה לפסגת ליגת העל, אבל ביום שבת יש לה הזדמנות גדולה להגדיל את הפער לארבע נקודות ולהלחיץ כהוגן את מכבי חיפה. במחזור הקרוב תשחק האלופה בקריית שמונה (שבת, החל מ-19:30 בספורט1) ומכיוון שהירוקים יעלו לכר הדשא רק למחרת, זמנית הפער יכול להפוך למשמעותי עוד יותר.

במכבי תל אביב מודעים לכך שלא מעט אוהדים עשו את הדרך מאיזור המרכז לקריית שמונה כבר אתמול ורכשו כרטיסים למפגש, שיהיה כידוע הראשון של הקבוצה לעיני קהל לאחר יותר משנה – מאז הניצחון על מכבי נתניה באצטדיון בנתניה בפברואר 2020. לא רק האוהדים נסעו אתמול לצפון וצפויים להגיע גם בשבת, אלא גם חלק משחקני הקבוצה שביקרו בקבר האר"י הקדוש בצרפת.

המאמן פטריק ואן לוון יצטרך להחליט לקראת המפגש בשבת אם להשיב לסגל את הקשר דן גלזר, שסובל מפציעה בשרירי הבטן ועורך אימונים מותאמים על ידי הצוותים המקצועי והרפואי והחמיץ את המשחקים האחרונים. לעומתו, לסגל ישוב שחר פיבן שהיה מורחק נגד בית"ר ירושלים וכן אלכסנדר פשיץ' שסיים את תקופת הבידוד לאחר שנמצא חיובי לקורונה וישולב בהדרגה. כידוע, אחרי המשחק בשבת בקריית שמונה עוד מצפים למכבי תל אביב שני משחקים קריטיים – בשלישי בגביע המדינה נגד הפועל חיפה ובמחזור סיום העונה הסדירה של הליגה נגד הפועל תל אביב.

פשיץ'. סיים בידוד | דני מרון

מסתמן שהקפטן שרן ייני ימשיך בעמדת הקשר האחורי, לאחר שנבחר לשחקן המצטיין נגד בית"ר וגם בישל לאיתי שכטר את השער הראשון במשחק. טל בן חיים עשוי להחליף באגף שמאל את אדוארדו גררו ובאגף ימין יפתח מתן חוזז. גורם בסביבת השחקנים אמר לקראת המשחק בצפון: "קריית שמונה תשחק הערב נגד מכבי פתח תקווה והיא תקיים שלושה משחקים בתוך שבעה ימים, כך שהלחץ יהיה עליה".

בכל הנוגע לחוזי השחקנים שמסתיימים בקיץ, לספורט1 נודע שבמועדון הודיעו לבלם איתן טיבי כי ברצונם להשאירו גם בעונה הבאה ובמהלך הפלייאוף העליון תוגש לו הצעה כספית. בנוסף פגישה צפויה בקרוב עם החלוץ אלכסנדר פשיץ', למרות שיש למועדון אופציה עליו לעונה הבאה וזאת כדי לשמוע את דעתו.

איתן טיבי. | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי