בבאר שבע רוצים להשאיר את טאהא וחטואל, אגודלו צפוי לעזוב

לואי טאהא, רותם חטואל | דני מרון

בבאר שבע מרוצים מחטואל הצעיר ומחזיקים באופציה חד צדדית לעונה נוספת: "אם הוא ימשיך להתמיד, הוא יגיע רחוק". לצד הבלם, רוני לוי מעוניין להשאיר גם את מלי ואקולטסה. הפערים עם סלליך ניתנים לגישור

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

במקביל להרחקה של ז'וסואה עד תום העונה, ולמאבקי הפלייאוף העליון של באר שבע, במועדון ממשיכים להתכונן לעונה הבאה. בצוות המקצועי מרוצים מרותם חטואל ובקרוב יחלו שיחות עם החלוץ. הסיבה: קיימת אופציה חד צדדית להאריך את החוזה בכל סוף עונה לעונה נוספת. ייתכן שהשחקן יחתום על חוזה ארוך יותר תמורת שדרוג שכרו. חטואל, שעדיין לא בן 23, הגיע אחרי עונה באום אל פחם ואחי נצרת כשהוצע על ידי סוכנו עידו קרן. בעבר חתם על חוזה לחמש שנים ברעננה ומסיבה לא ברורה שוחרר מהמועדון. הוא הגיע ליום מבחנים ומתוך יותר מ-20 שחקנים הצליח להרשים את יוסי אבוקסיס. "אם הוא ימשיך להתמיד, הוא יגיע רחוק", אמרו בבאר שבע.

בנוסף, באר שבע מחזיקה באופציה גם על לואי טאהא לעונה הבאה והמטרה היא להאריך את חוזהו. על פי ההסכם, במקרה שבו יעזוב באר שבע תצטרך לשלם לשחקן שלוש משכורות. רוני לוי רוצה את הבלם המוערך בסגל והצדדים ייפגשו בקרוב. החלטות צפויות להתקבל גם בנוגע למרסלו מלי ואלטון אקולטסה, שעשויים להישאר בעונה הבאה, אך לא מן הנמנע כי אחד מהם יעזוב בסופו של דבר כדי לפנות מקום לזר אחר. המטרה של המועדון היא להשאיר את מיגל ויטור, ז'וסואה ופארליי רוסה, אם אכן ירשים את לוי במשחקים שנותרו. ג'ונתן אגודלו צפוי לעזוב.

לגבי ז'וסואה, במועדון ממשיכים לנהל מגעים עם סוכנו במטרה להגיע לסיכום כבר בימים הקרובים. עם סינטיהו סלליך נערכו שיחות ראשוניות, אך השחקן דורש חוזה לשנתיים ובשלב זה ישנם פערים שנראים כניתנים לגישור.

טאהא. צפוי גם הוא להמשיך | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי