מכבי חיפה תציע לנהוראי יפרח חוזה לחמש שנים

נהוראי יפרח | מאור אלקסלסי

בשבועות האחרונים מתנהלות שיחות עם הקשר הצעיר, שצפוי לקבל הצעה רשמית בקרוב: "מדובר בכישרון ענק". במועדון סימנו מפתח לחזרה לפסגה, בכר יצטרך להחליט האם לפתוח עם רוקאביצה, שרק התאושש מפציעה ומקורונה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי שבמחזור האחרון איבדו את הפסגה לראשונה מזה זמן רב וראו את מכבי תל אביב חולפת על פניהם בדרך למקום הראשון, במכבי חיפה מנסים לשדר עסקים כרגיל לקראת המשחק נגד בני יהודה ביום ראשון הקרוב ובצוות המקצועי משדרים לשחקנים כי המאבק יישאר תלוי בהם עד סוף העונה. "אנחנו צריכים לחזור ליכולת שלנו מהסיבוב הראשון, שבו שלטנו ללא עוררין", אמרו בחיפה.

מלבד דולב חזיזה שימשיך לרצות את עונש ההשעיה שספג לאחר הדרבי, המאמן ברק בכר קיבל בחזרה את כל השחקנים שהיו חסרים בשבועות האחרונים וביניהם ניקיטה רוקאביצה, אשר החלים מפציעה ושב לאימונים מלאים, כשגודסוויי דוניו יחזור היום. לקראת האימון המסכם, בכר יחליט את מי מהחלוצים להציב בחוד תוך התחשבות בעובדה שרוקאביצה לא התמודד רק עם פציעה, אלא גם חלה בקורונה במהלך השיקום. "אף אחד לא יסכן אותו, אבל ניקיטה הוא מקצוען שמרגיש את הגוף שלו יותר מכולם. ההחלטה תהיה משותפת", הסבירו במועדון.

צ'רון שרי צפוי אף הוא לחזור לאימונים מלאים ביומיים הקרובים, כאשר במקרה שלו תתקבל החלטה בסמוך למשחק ובמחנה הירוק רוצים להימנע מהחמרת הפציעה שספג במפשעה במהלך המשחק נגד מכבי פתח תקווה.

חזרת הפצועים תקטין את חלון ההזדמנויות לשחקנים הצעירים שהשתלבו ברוטציה לאחרונה ואחד מהם הוא נהוראי יפרח, שהרשים בדקות ששיחק כמחליף. יפרח מסיים חוזה בסיום העונה ובשבועות האחרונים מתנהלות שיחות לקראת הצעה של חוזה חדש לשחקן. ההערכה היא שיפרח יחתום לחמש שנים כפי שעשו כל הצעירים לאחרונים, במתכונת של שלוש שנים מובטחות ושנתיים נוספות כאופציה. "מדובר בכישרון ענק ויש רצון מצד שני הצדדים להמשיך את ההתקשרות", אמרו במכבי חיפה.

רוקאביצה מחכה לחזור לכר הדשא | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי