ליואיץ' יחזור לסגל בני יהודה מול בית"ר, זריהן ובוזגלו יפתחו

הסרבי שהחלים מקורונה יפתח על הספסל במשחק ההשלמה בטדי (חמישי, 19:45 בספורט1), גם זנטי ישוב אחרי שהחלים מפציעה. בצ'יראי ימשיך בחוד, התלבטות בנוגע למערך. אבוקסיס: "מספיק טובים בשביל להוציא תוצאה טובה"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה רשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון כשהפסידה בשבת למכבי נתניה ונותרה במקום האחרון בטבלה, אבל היא תוכל להיחלץ משם אם תשכיל לנצח מחר במשחק השלמה בטדי את בית"ר ירושלים (חמישי, החל מ-19:45 בספורט1).

עוד לפני האימון המסכם, המאמן יוסי אבוקסיס התראיין לאתר הרשמי של הקבוצה וסיפר על ההכנות: "חשוב להבין שהשחקנים באמת נותנים את כל מה שיש להם מבחינת מחוייבות ומשמעת טקטית, אנחנו נגיע באותה רמת מוכנות כמו למשחקים האחרונים. מצד שני, כמו שאמרתי אחרי נתניה, אנחנו צריכים לעשות מספר התאמות בהתקפה ולהיות רגועים יותר מול השער. אין לי ספק שיגיעו השערים והניצחונות".

על בית"ר ירושלים אמר אבוקסיס: "משחק בטדי נגד בית"ר ירושלים הוא תמיד מאתגר. מדובר ביריבה מאוד איכותית בחלק הקדמי וזה יחייב אותנו להיות מרוכזים וממושמעים מהרגע הראשון ועד השריקה האחרונה. אנחנו סובלים כבר כמעט חודש ממאומתים לקורונה ולוקח לשחקנים האלה זמן לחזור, אבל אין לי ספק שהשחקנים שישחקו מחר הם מספיק טובים בשביל להוציא תוצאה טובה".

יוסי אבוקסיס | אריאל שלום

"בית"ר בתקופה רעה, ולמרות שזאת בית"ר זאת קבוצה שיש לנו הזדמנות טובה לקחת נקודות מולה", אמר גורם בבני יהודה לקראת ההתמודדות. מתיאה ליואיץ', שחזר להתאמן אחרי שהתאושש מקורונה, אמור לחזור לסגל, כמו גם תאמבי סגס. עמית זנטי יישב גם הוא על הספסל אחרי שהתאושש מפציעה, בעוד מוחמד גדיר ימשיך להיעדר.

אליסון דוס סנטוס, שסיים לרצות עונש הרחקה בגין כרטיסים צהובים, ישוב ל-11. נראה כי אבוקסיס מתלבט בין מערך של שלושה בלמים, כפי שהוא עולה בדרך כלל, לבין מערך של שני בלמים. מקומם של דוס סנטוס ודן מורי במרכז ההגנה מובטח, כאשר ג'ורג' פוצ'יבה עשוי לפתוח לצדם ולהיות מוסט לקישור בהתאם למהלך המשחק.

המאמן רוצה לראות שינוי בחלק ההתקפי ויעלה עם שלושה שחקני מקדימה, זאת לעומת שניים בלבד שפתחו במחזור הקודם מול מכבי נתניה – רועי בן שמעון ופאטוס בצ'יראי. המונטנגרי ישמור על מקומו בהרכב ובמועדון מקווים שיתחיל לפרוע שטרות, כאשר באגפים צפויים לעלות ניב זריהן ואלמוג בוזגלו, שעדיין סובל מכאבים בבוהן ברגל שמאל.

הרכב משוער: עומר ניראון, אבישי כהן (עמית כהן), אליסון דוס סנטוס, דן מורי, ג'ורג' פוצ'יבה (עמית גלזר), רז נחמיאס, סתיו פיניש, שי מזור, אלמוג בוזגלו, ניב זריהן, פאטוס בצ'יראי.

ג'ורג' פוצ'יבה, פאטוס בצ'יראי, רועי בן שמעון | ברני ארדוב
עוד באותו נושא: יוסי אבוקסיס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי