גיא לוזון: "מהזווית שלי, הגול השני היה חוקי ב-100%"

בסיום ההפסד 2:1 לקריית שמונה, מאמן מכבי פ"ת לא אהב את החלטת ה-VAR על פסילת השער של ליאל עבדה, אשר החזיר את המלאבסים מפיגור כפול לשוויון: "למיטב ידיעתי, הגול היה צריך להיות מאושר"

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה הגיעה הערב (רביעי) לקריית שמונה אחרי ניצחון מרשים על מכבי חיפה ובידיעה ששלוש נקודות נוספות יבטיחו את מקומה כמעט באופן סופי בפלייאוף העליון, אך לבסוף היא נכנעה 2:1 לקבוצה של קובי רפואה. ק"ש הובילה 0:2, ליאל עבדה צימק ל-2:1, ובדקה ה-72 עבדה כבש פעם נוספת, אך השער של הכוכב הצעיר נפסל אחרי החלטת VAR בטענה לעמדת נבדל של החלוץ.

מי שלא ממש אהב את ההחלטה של השופט רועי ריינשרייבר ושופטי המסך לפסול את השער השני של עבדה הוא מאמן מכבי פ"ת, גיא לוזון, שאמר: "למיטב ידיעתי, הגול השני שכבשנו הוא גול שהיה צריך להיות מאושר. לא הבנתי כלום. מהזווית שלי זה היה נראה גול של 100%.".

"לא היינו צריכים להפסיד", המשיך לוזון. "מהדקה ה-25 השתלטנו על מרכז השדה ועל המשחק. בעטנו מספיק פעמים לשער כדי לכבוש. גם כשהיינו בפיגור 2:0 כולם ראו שאנחנו לא מוותרים על המשחק. לא הצלחנו לחזור היום למרות שהיינו מאוד קרובים לעשות את זה. זה מה שיש, נמשיך הלאה".

ליאל עבדה | מאור אלקסלסי

המאבק על הפלייאוף העליון: "אנחנו לא מתעסקים בקריית שמונה ולא בקבוצות האחרות. אנחנו צריכים להמשיך לשחק טוב ולייצר נקודות. הדברים תלויים בנו ולא בקבוצות אחרות".

רשימת הפצועים הארוכה, אליה הצטרף היום גם הקפטן גיא חדידה: "אלה תירוצים. אנחנו כקבוצה מנצחים וכקבוצה מפסידים. אנחנו לא תלויים בשחקן כזה או אחר. ראו היום קבוצה גם עם חיסורים כאלה ואחרים, וככה זה צריך להימשך".

קובי רפואה, מאמן ק"ש, אמר אחרי הניצחון: "לאשתי יש יום הולדת היום. אני בקושי בבית בשנתיים שאני פה, והניצחון הזה מוקדש לה. זה ניצחון חשוב, השחקנים מאוד עייפים וחוזרים אחורה למרות שזה לא ההוראות. אני לא יכול לבוא אליהם בטענות, יש להם כל שלושה ימים משחק. אמשיך לנסות להוציא את המקסימום".

הניצחון על האקסית: "אני לא מתעסק בנקמות, גם במשחק הקודם היו אמוציות. אנחנו ספורטאים ורוצים לנצח בכל משחק. עכשיו אנחנו במקום החמישי ויש לנו עוד שני משחקים מאוד קשים. נגיע מוכנים למשחק הבא מול מכבי תל אביב".

גיא לוזון | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי