שרצקי ינסה לרכוש את אנסה, גם קבוצות בטורקיה מתעניינות

בעלי קריית שמונה מתכוון לנסות להחתים באופן קבוע את החלוץ הגנאי המושאל מהפועל רעננה. גורם אחרי ה-0:2 על מכבי פ"ת: "הניצחון הכי חשוב בשנים האחרונות". שכר: "בבית - יכולים לנצח כל קבוצה"

(גודל טקסט)

שחקני קריית שמונה חגגו אתמול (רביעי) במשך דקות ארוכות על כר הדשא אחרי הניצחון הביתי 1:2 על מכבי פתח תקווה. שלוש הנקודות האלו היו סופר חשובות, והעלו את הקבוצה הצפונית למקום החמישי בטבלה, אשר מוביל בסיום העונה הסדירה אל הפלייאוף העליון. נותרו לה שני משחקים בלבד כדי לעשות את זה ולהצליח לעמוד במטרה שהוצבה בתחילת העונה.

גם המאמן קובי רפואה, שבדרך כלל מנסה לשמור על איפוק, היה בסערת רגשות אחרי הניצחון החשוב והעלייה לשישייה הראשונה. "זה היה הניצחון הכי חשוב שלנו בשנים האחרונות. ידענו שניצחון ייקח אותנו קדימה, השחקנים נתנו כאן פייט אדיר והוכיחו אופי ענק", אמר גורם בקריית שמונה.

רפואה והצוות שלו זכו למחמאות על ההכנה הטקטית והמנטלית לקראת המשחק. המאמן הבהיר לשחקנים במשך הימים האחרונים שמדובר בקרב משמעותי מאוד במאבק על הפלייאוף עליון, שאם הקבוצה תגיע אליו ישנה לחלוטין את המשך העונה.

שחקני קריית שמונה חוגגים | מאור אלקסלסי

מי שבלט על כר הדשא עם צמד היה יוג'ין אנסה, שהוא ללא ספק השחקן החם של ק"ש במשחקים האחרונים. החלוץ הגנאי הגיע בקיץ למועדון בהשאלה מהפועל רעננה, ואיזי שרצקי יעשה מאמצים כדי לרכוש את כרטיסו בסיום העונה. כמו כן, מספר קבוצות מטורקיה הביעו התעניינות בשחקן.

אנסה הוא לא היחיד שהצטיין אתמול מול מכבי פ"ת. מי שבישל לו את שני השערים היה מוחמד שכר, שאמר אחרי הניצחון: "נותרו לנו שני משחקים, אבל כבר תקופה שכל משחק יותר חשוב מהמשחק שהיה לפניו. ידענו שנגיע לקרב סופר קשה, אבל בבית שלנו אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה".

שכר התייחס גם לעומס המשחקים בתקופה האחרונה, שכן ההתמודדות אתמול הייתה השמינית ב-24 האחרונים: "קשה לנו עם העומס, כמעט כל שלושה ימים יש משחק. יש לנו סגל קצר, אבל לקחנו שלוש נקודות ובעונה הזו אין שום תירוץ, המטרה היא להגיע לפלייאוף העליון. כל עוד זה תלוי בנו, ניתן בכל משחק 1005 כדי להגיע אחרי כמה שנים לפלייאוף ולשמח את האנשים במועדון".

מוחמד שכר | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי