בפ"ת מודאגים: "אוי ואבוי אם נפספס את זה". בריבו וקופר התעמתו

במועדון לא אהבו את השיפוט של ריינשרייבר בהפסד 2:1 לק"ש. "אני לא מתרגש מזה", צעק לעברם השופט. חילופי דברים בין החלוץ לקשר. חדידה שנפצע וייבדק: "אכזבה עצומה. לא ציפינו להפסיד פה". כישרון בן 16 חתם

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה הגיעו אתמול (רביעי) לאצטדיון בקריית שמונה על מנת לקחת את שלוש הנקודות ולהבטיח את מקומם בפלייאוף העליון, אך למרות ששיחקו לא פחות טוב מהיריבה, המלאבסים נכנעו 2:1 לקבוצתו של האקס קובי רפואה והסתבכו מעט במאבק הדרמטי על המקום בשישייה הראשונה בתום העונה הסדירה.

המלאבסים נקלעו לפיגור כפול עם תחילת המחצית השנייה, אך שער אדיר של ליאל עבדה החזיר אותם למשחק כשבהמשך שער נוסף של השחקן נפסל בטענת נבדל. בפתח תקווה לא אהבו את פסילת השער וגם את העובדה שלא נשלף צהוב שני לקשר ק"ש יואב הופמייסטר עוד במהלך המחצית הראשונה. בקבוצה באו בטענות רבות לשופט רועי ריינשרייבר במחצית כשהאחרון הגיב: "הצעקות לא יעזרו, אני לא מתרגש מזה".

עימות מילולי נרשם במהלך המחצית השנייה בין תאי בריבו לארמנדו קופר, לאחר שהקשר הפנמי לא מסר לחלוץ באחד המהלכים אך העניינים נרגעו בהמשך. "ביום ראשון מצפה לנו מלחמת עולם מול הפועל באר שבע (החל מ-19:45, ישיר בספורט1). אוי ואבוי אם נפספס את המקום בפלייאוף העליון", אמרו במלאבס.

הקפטן גיא חדידה נפצע בשריר האחורי והוחלף בשלב מוקדם, אך ההערכות הן שמדובר בלא יותר ממתיחה והוא צפוי לעבור במהלך היום צילום על מנת להעריך את מצבו, כשבקבוצה מקווים כי יהיה כשיר להתמודדות בראשון. אכזבה עצומה. לא ציפינו לבוא לפה ולהפסיד", אמר בסיום חדידה. "נלחמנו, נתנו הכל. אבל נמשיך הלאה וננסה להשיג את הנקודות במקום אחר ולהבטיח את המקום שלנו בפלייאוף העליון".

בתוך כך, מוחמד אדם מחאמיד בן ה-16.5 חתם במכבי פ"ת על חוזה ארוך טווח באמצעות סוכנו עידן בן אבו ויצטרף בקרוב. מחאמיד משחק בקבוצת הנוער של בבית"ר טוברוק, משתייך לסגל נבחרת ישראל ונחשב לכישרון מבטיח.

עידן בן אבו, מוחמד אדם מחאמיד, אבי לוזון | מכבי פתח תקווה
גיא חדידה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי