מאיר יחזור להרכב, התלבטות בנוגע לשרי ורוקאביצה

צ'רון שרי, ניקיטה רוקאביצה צ'רון שרי, ניקיטה רוקאביצה | מאור אלקסלסי
רז מאיר רז מאיר | מאור אלקסלסי
סאן מנחם סאן מנחם | מאור אלקסלסי
ברק בכר ברק בכר | מאור אלקסלסי

מאבוקה סבל מכאבים באימון ולא צפוי לפתוח לאחר תקופה טובה. ההולנדי והאוסטרלי יעברו מבדקים בסוף השבוע, נציגיו של סאן מנחם זכו לגישושים אך הבהירו: "כל עוד ישחק בישראל, ישחק בחיפה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי מנוחה של כמה ימים, קשר מכבי חיפה, צ'רון שרי הגביר קצב האימונים ובצוות המקצועים עושים מאמצים להכשירו למשחק החשוב נגד חיפה נגד בני יהודה ביום ראשון. ההולנדי שסבל ממתיחה במפשעה בהפסד למכבי פתח תקווה, יעבור מבדקים במהלך הסוף השבוע ובקבוצה מקווים לסימנים חיוביים, אך מבינים: "אסור נעמיס עליו אם לא יהיה כשיר. יש לנו סגל מספיק עמוק". אמר גורם בצוות המקצועי.

באשר לרוקאביצה, החלוץ נראה טוב מאז שחזר לאימונים מלאים ביום ראשון ומראה סימנים חיוביים, אך בצוות עדיין מתלבטים האם לזרוק אותו חזרה להרכב הפותח. המשחק האחרון של מלך השערים היה ב-6 בפברואר, אז הוחלף בדקה ה-29 והירוקים הפסידו 1:0 לאשדוד. חזיזה ואצילי צפויים לפתוח.

ארנסט מאבוקה חש כאבים אתמול (רביעי) במהלך האימון ולא צפוי לפתוח, רז מאיר יחזור לעמדת המגן הימני. באשר למגן הקמרוני, ברק בכר התרשם מהיכולת שלו במשחקים האחרונים והדרך שבה הרוויח חזרה את מקומו ב-11, ולמרות שהיה מועמד ודאי לעזיבה בקיץ, במועדון ימתינו עם ההחלטה לגביו עד לסיום העונה, החלטה דומה התקבלה לגבי ווילדחסוט. בחיפה לא פוסלים את האפשרות להחליפם, אך יתנו להם הזדמנות להוכיח אחרת.

מי שצפוי לחתום על חוזה חדש בקרוב הוא המגן סאן מנחם. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, הירוקים הציעו למגן הנבחרת חוזה חדש לשלוש שנים, אך הצדדים עדיין לא הגיעו לסיכום רשמי. לספורט1 נודע כי כמה קבוצות גדולות בליגת העל גיששו אצל נציגיו של מנחם, שהבהירו כי כל עוד ישחק בישראל, ישחק בחיפה: "שני הצדדים רוצים להמשיך ביחד ואנחנו מאמינים שהחוזה ייסגר בקרוב". אמר גורם המקורב לעסקה.

סאן מנחם | מאור אלקסלסי

אמש, המועדון פרסם את מתווה חזרת האוהדים לסמי עופר, מתווה שלא מספק אף אחד. הירוקים מקווים שבצל הפתיחה הרחבה של המשק, משרד הבריאות יגדיל את כמות האוהדים בקרוב, וחלק מהאוהדים, שנלחמים על כל כרטיס, מתכננים להגיע בהמוניהם למשחקי הבית הקרובים גם מול מכבי פתח תקווה בגביע המדינה וגם מול מכבי נתניה בליגה ולעודד מחוץ לאצטדיון. "כמות קטנה בתוך האצטדיון לא תהיה רלוונטית אבל יגיעו אלפים וגם אם יעודדו מבחוץ אז השחקנים ישמעו את התמיכה שלנו" סיפר אחד האוהדים.

צפו בהפסד של מכבי חיפה למכבי פ"ת

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי