הקהל חוזר: כל מארחת תחליט כמה אוהדי חוץ ייכנסו, אם בכלל

אצטדיון בלומפילד | אריאל שלום

הנהלת ההתאחדות אישרה את בקשת המנהלת: קבוצה מארחת תחליט על פי שיקול דעתה כמה כרטיסים יוקצו לאורחת אם בכלל. יצטרכו להודיע על כך שבעה ימים לפני המשחק, למעט משחקי סוף השבוע הקרוב

(גודל טקסט)

הכדורגל הישראלי כבר מוכן לחזרת הקהל למגרשים. זה יקרה החל מסוף השבוע הקרוב, ואנחנו כבר לא יכולים לחכות. היום (חמישי) הנהלת ההתאחדות אישרה פה אחד את מתווה מנהלת הליגות בנוגע לכניסת אוהדי חוץ למשחקי הליגה.

ההחלטה היא כזו – כל קבוצה מארחת תוכל להחליט על פי שיקול דעתה האם ברצונה להכניס אוהדים של הקבוצה האורחת. אם היא תחליט שהיא מעוניינת בקהל חוץ, היא תקבל בעצמה החלטה מה היא כמות הכרטיסים שתוקצה, שלא כמו בעונות רגילות שישנו מינימום של 10% מכמות הכרטיסים.

על הקבוצות המארחות להודיע לוועדת הליהג והגביע על החלטתן בנוגע לאוהדי קבוצת החוץ עד שבעה ימים לפני מועד המשחק המתוכנן. הדבר כמובן לא תקף למשחקי סוף השבוע הקרוב, עליהם חובת הדיווח חלה 48 מראש.

ועדת הליגה והגביע תוסמך לעדכן ההנחיות המחייבות בנוגע לקהל האורח (ובכלל זאת להשיב את החובה להקצות כמות כרטיסים כזו או אחרת לקהל האורח) מעת לעת על פי שיקול דעתה ותוך בחינת הנחיות הרשויות בנושא.

סמי עופר
סמי עופר | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי