Sport1 Banner

דיווח: ג'וש כהן עשוי לקבל זימון לנבחרת ארצות הברית

ג'וש כהן | מאור אלקסלסי

בתקשורת האמריקאית מדווחים כי ייתכן ששוער מכבי חיפה יוזמן לשמש כשוער השלישי לקראת משחקי הידידות מול ג'מייקה וצפון אירלנד בסוף החודש. אם ירשום הופעה במשחק רשמי - לא יוכל לייצג את נבחרת ישראל בהמשך

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

ג'וש כהן סיפק העונה כמה משחקים גדולים והביא למכבי חיפה מספר נקודות חשובות. השוער היהודי-אמריקאי, שהגיע לירוקים בתחילת העונה הקודמת כשוער שני לגיא חיימוב, ביסס את עצמו לאט לאט כשוער הראשון של הקבוצה מהכרמל והפך לאחד מאהובי הקהל.

לפני כשלושה שבועות, כהן בן ה-28 קיבל אזרחות ישראלית אחרי יותר משנה בארץ, אך לא נחשב כשחקן זר מיד מרגע הגעתו. הוא עדיין לא יכול לשחק בנבחרת ישראל, בדומה לדניאל טננבאום ממכבי תל אביב, שכן צריך לחכות חמש שנים מרגע האזרוח, אך ייתכן שהוא לא ישחק מעולם במדי הכחולים-לבנים, מכיוון שבארצות הברית מדווח שהוא עשוי לקבל זימון לנבחרת הלאומית.

בסוף החודש ארה"ב תפגוש את ג'מייקה וצפון אירלנד למשחקי ידידות, וייתכן כי גרג ברהלטר יזמן את כהן כדי לשמש כשוער שלישי. בכל מקרה, הוא לא יוכל לייצג את נבחרת ישראל בהמשך רק אם ירשום הופעה רשמית במדי ארה"ב.

"הקריירה שלו טיפסה במהירות מהרגע שעזב את ה-USL והגיע למכבי חיפה, שם הוא משחק כשוער ראשון והעונה הוא שיחק בליגה האירופית", נכתב בתקשורת בארה"ב. ג'וש כהן רשם העונה 20 הופעות בליגת העל, ספג בסך הכל 12 שערים ושמר 11 פעמים על רשת נקייה.

ג'וש כהן | מאור אלקסלסי
עוד באותו נושא: ג'וש כהן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי