Sport1 Banner

קובי רפואה נגד עומס המשחקים: "אין לי זמן לאמן את השחקנים"

אחרי ה-1:2 על מכבי פ"ת, מאמן ק"ש התראיין ל-103FM ואמר: "קובי רפואה השחקן לא היה עומד בעומס הזה. 9 משחקים ב-27 יום, גם באירופה לא משחקים ככה". וגם: עתידו, הירידה ביכולת של לוסיו ולקראת מכבי ת"א בשבת

(גודל טקסט)

קריית שמונה עשתה אתמול (רביעי) צעד חשוב מאוד לפלייאוף העליון, כאשר גברה 1:2 על מכבי פתח תקווה וטיפסה למקום החמישי בטבלה שני משחקים בלבד לסיום העונה הסדירה. המחזור הבא הוא קריטי מאוד עבור הצפוניים, ומחכה להם מפגש הכי קשה שיש ביום שבת מול מכבי תל אביב, האלופה ומוליכת הטבלה (החל מ-19:50, שידור ישיר בספורט1). ק"ש תסגור את העונה הסדירה מול הפועל כפר סבא.

מאמן הקבוצה, קובי רפואה, התראיין לתכנית הספורט של 103FM והתייחס לסיכויי הגעת חניכיו לפלייאוף העליון, דיבר על חוסר היציבות העונה, עתידו, השפעת הקורונה על הסגל, ההכנות למכבי ת"א וכמו כן התייחס לעומס האדיר על קבוצתו, ששיחקה אתמול בפעם השמינית בתוך 24 ימים.

האזינו לראיון של קובי רפואה

אנחנו שמחים בחלקנו, אבל כמובן שעוד לא סיימנו את המלאכה", אמר רפואה. "נכנסו אתמול לשישייה הראשונה בזכות הניצחון, זה נכון, אבל יש עוד הרבה עבודה. נשאר שבוע וחצי, אבל זה המון עבודה. יש משחק קשה מאוד נגד מכבי ת"א ביום שבת. הגענו עד לפה ואנחנו רוצים להמשיך, עדיין לא הבטחנו כלום. עשינו צעד חשוב, אבל צריך לחכות ולראות מה יהיה בהמשך".

שחקני קריית שמונה חוגגים | מאור אלקסלסי

לקראת מכבי ת"א: "אף אחד לא ישאיר לנו נקודות. מכבי ת"א כמובן תרצה לנצח, אבל אנחנו נעשה הכל. לא נוותר לפני המשחק. אנחנו יודעים את יחסי הכוחות וברור לכולם מי הפייבוריטית. נעשה את המקסימום כמו שאנחנו עושים בכל משחק כדי להשיג תוצאה טובה. כל העונה כמעט היינו בצמרת ואנחנו רוצים להישאר שם ולסיים בשישייה הראשונה".

איך הסגל שלו מסתדר עם העומס למרות שאינו עמוק במיוחד: "למכבי ת"א יש שחקנים שיכולים לשחק בכל קבוצה בארץ. אנחנו לא מתעסקים במה יש להם, מה שיש לנו הוא בסדר מבחינתי. כמו שאמרתי, נעשה את כל מה שאנחנו יכולים, למרות שאנחנו משחקים כל שלושה ימים משחקים. זה יהיה המשחק התשיעי שלנו ב-27 ימים. הגענו עד לפה למרות כל הלו"ז הצפוף ונמשיך לעשות את המקסימום. גם באירופה אין קבוצות שמשחקות קבוע כל שלושה ימים משחק. בוא נגיד דבר כזה, קובי רפואה השחקן לא היה עומד בעומסים האלה, היינו רגילים לשחק משבת לשבת".

יכולתו של לוסיו, שנמצא בירידה: "הוא פתח מצוין את העונה, עבר איזושהי פציעה וכרגע הוא נמצא בכושר פחות טוב. אנחנו לוקחים הכל בחשבון, יש לנו מחליפים טובים. ק"ש היא קבוצה ולא מסתמכת על שחקן כזה או אחר. זו הגדולה שלנו. יש לנו חוסר יציבות, אבל אנחנו עכשיו מתעסקים במאני טיים. אנחנו צריכים לשמור על יציבות ועל המומנטום הטוב כדי להיכנס לפלייאוף".

לוסיו, דניאל פלשר | מאור אלקסלסי

ההכנות למשחק הקרוב: "אם נדבר באופן כללי, אני מתעסק גם בקבוצה שלנו וגם ביריבה. זה שמשחקים מול מכבי ת"א, שהיא קבוצה גדולה, זה לא אומר שההכנה היא אחרת. בתקופה כזו, אין לי זמן לאמן את השחקנים. כל פעם אנחנו מסיימים משחק וצריך לאושש אותם. הים עשינו אימון שחרור ומחר גם לא יהיה יותר מדי. בלוז הצפוף הזה יש בעיקר טקטיקה ו-וידאו".

ההשפעה של הקורונה, שהכתה בסגל שלו בשלב מוקדם יותר של העונה: "90% מהקבוצה היו חולים. אין שום תסמינים כרגע לאף אחד. כל מה שנגיד יהיה תירוצים. יש עוד שני משחקים, נעשה הכל כדי להיות בפלייאוף. לא נוותר. אני מאוד מקווה שנצליח ובזה אני מתעסק. אנחנו מכירים את האיכויות של מכבי ת"א. היא נמצאת בכושר הטוב בארץ והיא קובצה מאוד יעילה. המשחק הקובע מבחינתנו הוא המשחק הקרוב".

האם ימשיך בק"ש גם בעונה הבאה: "לא התעסקנו עם זה בכלל. כל הזמן יש משחקים ומשחקים בלי הפסקה. להגיד את האמת? כרגע זה פחות מעניין אותי. מה שמעניין אותי זה לעבור את שני המשחקים האלה ולהיכנס לפלייאוף. אחרי זה, ה' גדול".

קובי רפואה | מאור אלקסלסי
עוד באותו נושא: קובי רפואה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי