אופטימיות זהירה בבני יהודה, גורם: "בית"ר לא דוגמה לכלום"

הכתומים הביעו שביעות רצון מהשיפור ביכולת ב-1:1 מול הצהובים-שחורים, אך הם עדיין במקום האחרון: "חייבים נקודות, הפועל ת"א וחדרה בורחות". לא ברור אם ניראון יחזור מול מכבי חיפה, גדיר עשוי לשוב

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה עדיין במקום האחרון בליגת העל, אך הציגה אתמול (חמישי) שיפור מסוים ונפרדה ב-1:1 מבית"ר ירושלים בטדי, אשר הצליח שוב מעט תקוות בקבוצה. הכתומים הציגו יכולת טובה יותר מאשר במשחקים האחרונים, ובנוסף הגיע למספר מצבי הבקעה משמעותיים – דבר שכמעט לא קרה לאחרונה.

הקבוצה משכונת התקווה גם לא הייתה רחוקה מ"גניבת" ניצחון, אשר היה מעלה אותה אל מעל הקו האדום, אך כעת היא נועלת את הטבלה עם 23 נקודות – נקודה פחות מבני סכנין והפועל כפר סבא שנמצאות במקום ה-13 וה-14 בהתאמה.

בבני יהודה דיברו על עומס המשחקים, שכן כבר ביום ראשון מצפה להם מפגש מול מכבי חיפה. "הקצב מטורף באמת, כמעט שאין אימון רגיל", אמרו בקבוצה שתסגור את העונה הסדירה מול הפועל באר שבע, ויוסי אבוקסיס יפגוש לראשונה את המועדון אותו עזב בטונים צורמים.

יוסי אבוקסיס | דני מרון

"יותר נוח לנו לשחק מול קבוצות כמו בית"ר, מכבי חיפה והפועל ב"ש, אבל חייבים לקחת נקודות, אסור לוותר מראש כי אנחנו משחקים מול גדולות", אמר שחקן בבני יהודה. "הפועל תל אביב אוטוטו יוצאת מהתחתית, הפועל חדרה בורחת ואנחנו חייבים נקודות".

במועדון היה גם מי שצינן את האווירה מהנקודה אתמול: "בית"ר לא דוגמה לכלום, הם בתקופה רעה מאוד ויש שם הרבה בלאגן. אנחנו צריכים לשחק טוב ולקחת נקודות מול היריבות שלנו לתחתית. חייבים לעשות פלייאוף מעולה עם הרבה נקודות – ונעשה את זה".

השוער עומר ניראון נותר אתמול מחוץ לסגל בעקבות החלטה מקצועית לטענת אבוקסיס, כאשר הוא גם סובל מרגישו תקלה בשריר הירך האחורי. לא ברור האם יחזור במשחק מול מכבי חיפה. ברק לוי פתח אתמול בין הקורות, ערך הופעת בכורה בבני יהודה אליה הצטרף בקיץ ושיחק בליגת העל לראשונה מאז פברואר 2016.

מוחמד גדיר עשוי לשוב לסגל מול הירוקים, אך הדבר יוכרע בהמשך ובמועדון מקווים שהחלוץ ממנו אבוקסיס מחזיק מאוד 'יפתח' את החלק הקדמי. מתיאה ליואיץ' שיחק אתמול לראשונה אחרי שהחלים מקורונה ואמור לפתוח ביום ראשון, כאשר אבוקסיס צפוי לחזור לשחק בשלישיית בלמים.

מוחמד גדיר | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי