מכבי נתניה בקרב קריטי: "זה תלוי בנו". 1,500 אוהדים יגיעו

שחקני מכבי נתניה | ברני ארדוב

היהלומים יארחו בשבת את הפועל חדרה, ניצחון יבטיח כמעט סופית את מקומם בפלייאוף העליון. קלר יפתח, עזרא בתמונת ה-11. אטוולד: "לא מכיר שחקן בליגה שאין עליו לחץ, יהיה מעניין". סגל יחזור לאצטדיון

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

בתחילת העונה, עם מינויו של המאמן ריימונד אטוולד למאמן מכבי נתניה והקיצוץ בתקציב, במועדון רצו רק הישארות שקטה בליגה, אלא שלאחר עונה סדירה מוצלחת המטרות השתנו. מחר (שבת) הקבוצה יכולה לרשום הישג גדול ולהבטיח את עלייתה לפלייאוף העליון כמעט סופית אם תנצח את הפועל חדרה, במשחק במסגרת המחזור ה-25 של הליגה – מחזור אחד לפני סיום העונה הסדירה.

1,500 אוהדים יגיעו ליציע, והיהלומים ינסו לעמוד בלחץ ולזכות בשלוש נקודות נוספות. איבוד נקודות הוא קריטי, שכן המאבק על השישייה הראשונה רותח והיריבות מקוות למעידה. "הדבר תלויים בנו, אנחנו צריכים לנצח. אם נעשה את זה, כנראה שזה מגיע לנו, ואם לא אז לא", אמרו בנתניה.

"אני לא מכיר שחקן כדורגל בליגת העל שאין עליו לחץ", אמר המאמן ריימונד אטוולד במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "נלחמנו והגענו לאן שהגענו – ועכשיו אנחנו רוצים לקחת את זה. השחקנים שלי לוקחים אתגרים כל שבוע. בתחילת השנה לא האמינו שנוכל לעשות את זה, ועכשיו אנחנו עדיין שם. אנחנו דוחפים כל אחד במועדון להיות שחקן טוב יותר בקבוצה טובה יותר ומועדון טוב יותר. אנחנו מאמינים בעצמנו, וזה הבסיס".

ריימונד אטוולד | ברני ארדוב

חשיבות המשחק ואופיו: "משחק דרמטי אומר שלפחות יהיה מעניין. אין לנו משחקים קלים, ואני מאמין שזה הולך להיות עוד משחק כזה. נגיע מוכנים, כמו שהגענו נגד בני יהודה וניצחנו את המשחק לאחר הרבה משחקים. זה עוד משחק קשה שנבוא לקחת את הנקודות".

הצורך בניצול המצבים וההחמצה של לאמק בנדה מול בני יהודה: "כל גול נחשב בשבילנו. היינו צריכים לכבוש בדקה האחרונה, לא כבשנו וזה מאכזב. אנחנו מגיעים למצבים וזה מה שחשוב. אם לא ניצור את המצבים, לא נוכל לפספס. אני בטוח שנשתפר בניצול המצבים".

הבעלים אייל סגל, שלא נכח באצטדיון בשני המחזורים האחרונים עקב אי הכנסת הקהל, יחזור מחר ליציע לתמוך בקבוצתו. אטוולד יחסר מחר את זלאטן שחוביץ' המוצהב, כשרותם קלר צפוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי. גם דני עמוס, שממשיך בטיפולים וצפוי לשים סד על מרפקו הפצוע, ימשיך להיעדר. המאמן ההולנדי לא צפוי לערוך שינויים רבים בהרכב, חן עזרא נמצא בתמונת ה-11.

הרכב משוער: רז כרמי, כארם ג'אבר, אלמוג כהן, שיר צדק, רותם קלר, יובל שדה, אביב אברהם, גבי קניקובסקי, לאמק בנדה, חן עזרא (אבובקר דומבייה), קוואן פרייטר.

חן עזרא | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי