צפו: אוהדי ב"ש ערכו מפגן תמיכה בז'וסואה והשליכו רימוני עשן לדשא

אוהדי הפועל באר שבע |

בעקבות המתיחות עם השופטים ובית הדין: עשרות הגיע לבית האדום. האוהדים לברקת, שהציעה חוזה לשנתיים לפורטוגלי: החתמה כעת תהווה נקמה. מסתמן כי יחתום בקרוב. לוי התמקד במצבים נייחים. קבהא קיבל אישור להתאמן

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בצל המתיחות עם ההתאחדות והשופטים, עשרות אוהדי הפועל באר שבע הגיעו הבוקר (שישי) לאימון כדי וערכו מפגן תמיכה בז'וסואה באימון. זהו מפגן התמיכה השני השבוע, אחרי שכפי שפורסם כאן באתר, האוהדים החליטו להגיע בשיירות לדיון של חאתם עבד אלחמיד באוטובוסים מאורגנים, וכך עשו. כעת, מתכננים האוהדים תלו שלטים, הביעו תמיכה מלאה בפורטוגלי, קראו בשמו ואף שוחחו איתו בסיום האימון. כמו כן, הם השליכו רימוני עשן לעבר השחקנים שעל כר הדשא.

צפו באוהדי ב"ש זורקים רימוני עשן אל הדשא

צפו באוהדי ב"ש מעודדים את ז'וסואה

העניין מגיע על רקע המשא ומתן המתקדם בין אלונה ברקת לז'וסואה. לספורט1 נודע כי באחת השיחות עם סוכנו, הציעה הבעלים להחתים את ז'וסואה על חוזה לטווח ארוך יותר, אך הפורטוגלי צריך להחליט בעצמו האם יאשר מהלך כזה, לאחר שתחילה הציעה לו ברקת חוזה לשנתיים. האוהדים העבירו מסר לברקת ולאסי ררמים כי "החתמה כעת תהיה הנקמה הטובה ביותר".

לקראת המשחק הגורלי מול מכבי פתח תקוה בראשון, אור דדיה וחאתם עבד אלחמיד ייעדרו, כך שדוד קלטינס או עמית ביטון יפתחו בצד ימין של ההגנה. גם ז'וסואה ומרסלו מלי לא ייקחו חלק במשחק בשל הרחקה. שון גולדברג ומריאנו בריירו יישבו ביציע.

מרואן קבהא קיבל הבוקר אישור לחזור לאימונים. כזכור, בבדיקות דם של הקשר נמצאו ממצאים חריגים ולכן נאסר עליו להתאמן עם הקבוצה עד הודעה חדשה. קבהא ערך בדיקות נוספות שהוכיחו כי הוא יכול לחזור לאימונים. שחקנים בקבוצה אמרו לקראת המשחק: "כולם מבינים שלאור הסיטואציה שנוצרה בצמרת, שום תוצאה לא תתקבל בהבנה מלבד ניצחון. צריך להגיע למשחק האחרון כשאנחנו תלויים בעצמנו". רוני לוי, שערך בתחילת השבוע אסיפה קשה בה ביקר את השחקנים על התנהלותם מול השופטים, ערך אסיפה נוספת בה התמקד במצבים נייחים בהגנה.

ז'וסואה מודה לאוהדי הפועל באר שבע |
אוהדי הפועל באר שבע |
רוני לוי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי