עדן בן בסט צפוי לערוך בכורה בהרכב הפועל חיפה

בעקבות היעדרם של תורג'מן, גאנם וזמיר, החלוץ הוותיק יפתח לראשונה העונה ב-11 של סילבס מול מ.ס אשדוד (שבת ב-18:00). שחקן בקבוצה לקראת חזרת הקהל: "היינו רוצים לראות עוד כמה אלפים"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

כשהסיכויים שלה להתברג בפלייאוף העליון קלושים, הפועל חיפה המאוכזבת תארח מחר (שבת ב-18:00) את מ.ס אשדוד לעיני כ-1,500 אוהדים במסגרת המחזור ה-25 ותקווה להשיג ניצחון שישאיר אותה בתמונה לקראת משחק הסיום של העונה הסדירה.

"יהיה מרגש ושונה לראות את האוהדים ולהרגיש אותם", אמר הבוקר שחקן בהפועל חיפה, "היינו רוצים לראות עוד כמה אליפות דוחפים אותנו מחר, אבל זה המצב ואנחנו שמחים שהם חוזרים ומקווים שמי שיגיע ידחוף אותנו להשיג את הניצחון החשוב הזה".

הבעלים יואב כץ שוחח בימים האחרונים עם שחקני הקבוצה והבהיר כי הוא דורש מהם לקחת שש נקודות משני המשחקים הקרובים. מבחינה מקצועית, המאמן חיים סילבס ייאלץ להסתדר ללא אלון תורג'מן המורחק וקייס גאנם הפצוע, אך לסגל ישוב דור מלול.

אוהדי הפועל חיפה
אוהדי הפועל חיפה | מאור אלקסלסי

לאור ריבוי ההיעדרויות בהתקפה, כאשר לגאנם ותורג'מן מצטרף גם נס זמיר שכידוע קרע את הרצועה הצולבת ולא עומד לרשות הקבוצה, החלוץ עדן בן בסט, שעלה שמונה פעמים מהספסל, צפוי לפתוח בהרכב לראשונה העונה והוא ישחק בחלק הקדמי לצד חנן ממן וויליאם אגאדה.

הרכב משוער, הפועל חיפה: רן קדוש, דור מלול, בן והבה, ניסו קפילוטו, יהב גורפינקל, עידו שחר, לירן סרדל, גל אראל, חנן ממן, וויליאם אגאדה, עדן בן בסט.

עדן בן בסט | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי