מאות אוהדי מכבי ת"א רכשו כרטיסים למשחק בקריית שמונה

במועדון הצפוני מעריכים כי חלק ניכר מהכרטיסים למשחק נרכשו על ידי האלופה ומאמינים כי המכירה תסתיים במהלך היום. "מכבי נמצאת בכושר הטוב בליגה, אבל בבית שלנו אפשר לנצח כל יריבה", הבהירו בקבוצה

(גודל טקסט)

עם מאזן של שני ניצחונות רצופים וכשהיא במקום החמישי בטבלה, הפועל קריית שמונה תארח מחר (שבת) את מכבי תל אביב החזקה (החל מ-19:50, ישיר בספורט1) ותקווה להשיג ניצחון ולשפר עמדות במאבק על המקום בפלייאוף העליון. לראשונה מזה יותר משנה, אוהדים יורשו להיכנס להתמודדות ובקבוצה הצפונית נרגשים מאוד לקראת חזרתם ומקווים כי שובם יסייע להרים את האנרגיות של השחקנים המותשים.

נכון לרגע זה נותרו 100 כרטיסים מתוך 750 שהוקצו ובקריית שמונה מאמינים שגם הם יאזלו בהקדם. אגב, במועדון מעריכים שחלק גדול מאוד מהכרטיסים נרכשו על ידי אוהדי מכבי תל אביב. "נקווה שהכל יעבור בשלום ושבקרוב יוכלו להיכנס עוד אוהדים", אמרו הבוקר בק"ש.

המשחק מחר יהיה התשיעי של הפועל קריית שמונה בתוך פחות מחודש ובמועדון מקווים שהעומס והעייפות לא ישפיעו על השחקנים, שניצחו רביעי את מכבי פ"ת. במועדון מודעים היטב להבדלי הרמות בין הקבוצות, אך משתדלים לשמור על אופטימיות ומאמינים כי אפשר להפתיע.

קפטן הקבוצה, עידן נחמיאס, אמר לקראת המשחק: "מחכה לנו משחק מאתגר נגד יריבה חזקה. אנחנו שמחים לשוב ולשחק מול הקהל שלנו ורוצים לעשות את העבודה ולהמשיך את מומנטום צבירת הנקודות שלנו. אני אישית מאמין שבבית שלנו הכל אפשרי".

קובי רפואה | מאור אלקסלסי

האלופה תגיע לצפון עם מאזן אדיר של תשעה ניצחונות רצופים ו-12 ניצחונות ב-13 משחקים תחת המאמן פטריק ואן לוון, אך בקריית שמונה הבהירו הבוקר כי "מכבי תל אביב קבוצה מצוינת שנמצאת בכושר הכי טוב בליגה, אבל בבית שלנו אנחנו יכולים לנצח כל יריבה".

מבחינה מקצועית, המאמן קובי רפואה חליט לגבי המערך רק לאחר אימון המסכם, כשקיימת אפשרות שהוא יעלה עם שלושה בלמים. זיו מורגן שנעדר מול פ"ת בגין הרחקה ישוב. לעומתו, סאקו טורה שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ומתקשה לחזור לאימונים ימשיך להיעדר.

אתמול התראיין רפואה לתכנית הספורט של 103FM ואמר: "אף אחד לא ישאיר לנו נקודות. מכבי ת"א כמובן תרצה לנצח, אבל אנחנו נעשה הכל. לא נוותר לפני המשחק. אנחנו יודעים את יחסי הכוחות וברור לכולם מי הפייבוריטית. נעשה את המקסימום כמו שאנחנו עושים בכל משחק כדי להשיג תוצאה טובה. כל העונה כמעט היינו בצמרת ואנחנו רוצים להישאר שם ולסיים בשישייה הראשונה".

הרכב משוער, הפועל קריית שמונה: דז'יוגאס ברטקוס, דור אלו, עידן נחמיאס, אורי דהן, זיו מורגן, סמואל בראון, יואב הופמייסטר, רועי קהת, מוחמד שכר, יוג'ין אנסה, לוסיו.

דור אלו, זיו מורגן, אורי דהן
דור אלו, זיו מורגן, אורי דהן | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי