אוהדי הפועל ת"א פרצו לאימון, אלטמן וזיקרי ספגו קללות

עומרי אלטמן | דני מרון

בלאגן באימון המסכם לפני סכנין (שבת, 15:00, ספורט1): האימון נעצר, הקפטן ספג קריאות: "בלרינה, תוריד את הקשת". זיקרי חטף מכיוון שהגיע עם נעליים צהובות. קלינגר וטועמה הרגיעו. שלמה יפתח, שטיין או יצחק בחוד

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

סערה במתחם חודורוב באימון המסכם של הפועל תל אביב לקראת המשחק מול בני סכנין מחר (שבת, החל מ-14:45, שידור ישיר בספורט1). עשרות אוהדים אדומים הגיעו למתחם, וכ-15 מהם פרצו לאימון, הפסיקו אותו וקראו קריאות נגד עומרי אלטמן.

הם צעקו לקפטן: "בלרינה, תוריד את הרשת מהראש ותילחם בשביל הקבוצה". שחקן נוסף שספג קללות הוא החלוץ הפצוע רועי זיקרי, זאת בשל הגעתו עם נעליים צהובות. מלבד אלה שפרצו, היו עשרות שנותרו בחוץ ותמכו בקבוצה ובשחקנים.

המאמן ניר קלינגר ועוזרו סלים טועמה הרגיעו את הרוחות וביקשו מהאוהדים לפנות את המתחם, ובמועדון ציינו שהם לא מתרגשים מכמה אוהדים בודדים שמנסים להפריע לקבוצה.

ניר קלינגר | דני מרון

בתוך כך, מחר אמורים אוהדי הקבוצה להגיע לפני המשחק מול סכנין לבלומפילד למפגן מחאה נגד מתווה כניסת הקהל לאצטדיונים. כל 1,500 הכרטיסים שהוצאו למכירה נמכרו.

מהמשחק מחר ייעדרו בן ביטון שפרק את הכתף, שלומי אזולאי שסובל מנקע בקרסול ואדי גוטליב, אשר מתאושש מדלקת במפשעה. קלינגר צפוי להציב את איאד אבו עביד כמגן הימני, ורז שלמה ישחק כבלם לצד סיאנדה קולו. גיל יצחק או רז שטיין יעלו בחוד.

קלינגר דיבר לקראת המשחק ואמר: "אנחנו כמובן בנוהל רגיל של משחקי עונה מבחינתנו. כל משחק בליגה הוא קריטי. אנחנו מתכוננים כמעט אותו לדבר לכל משחק, אבל כשעובר מחזור ואנחנו מתקרבים לסוף הליגה, אז ברור שהדברים הם יותר לחוצים מבחינת כולם. כל הקבוצות בתחתית לחוצות. אנחנו נמצאים במומנטום יחסית טוב ורוצים להמשיך אותו, לכן ההכנה שלנו השבוע הייתה מאוד מדויקת ומדוקדקת. לצערי, שוב אנחנו סובלים ממספר היעדרויות לא קל, אבל יש לנו בסגל את השחקנים שימלאו את מקומם של החסרים. אנחנו סומכים עליהם ב-100% ומאוד מאמינים בשחקנים האלה. נגיע בהרכב הכי חזק כדי להמשיך לצבור נקודות ולברוח מהתחתית".

שטיין אמר לקראת ההתמודדות: "אנחנו נכנסים לשבוע מאוד קשה, יש לנו שלושה משחקים. הצוות המקצועי הכין אותנו בצורה הטובה בותר למשחק מחר. אנחנו מרתגשים לשחק בפעם הראשונה מול הקהל הביתי שלנו ומקווים שבהמשך יוכלו להגיע בכמויות גבוהות יותר. אני רוצים ממש לשמח אותם. מצפה משחק קשה, אנחנו יודעים את החשיבות שלנו. ניתן הכל כדי לנצח אותו ובעזרת ה' גם ננצח".

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, איאד אבו עביד, רז שלמה, סיאנדה קולו, דני גרופר, דן איינבינדר, שי אליאס ׁ(עמנואל בואטנג), עומרי אלטמן, לידור כהן, אושר דוידה, רז שטיין (גיל יצחק).

רז שטיין | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי