בסכנין בונים על כיאל מול הפועל ת"א, גולדנברג וריאן צפויים לפתוח

דריכות שיא במועדון לקראת קרב התחתית בבלומפילד (שבת החל מ-14:40, ספורט1): "הפלייאוף מתחיל מחר, אסור לתת להם לברוח על חשבוננו". הבלם אמור להחליף את נסאר, הקשר במקום האסלביינק

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

כשרק הפרש שערים מפריד בינה לבין הפועל כפר סבא שניצבת מעל הקו האדום, בני סכנין תתארח מחר (שבת) בבלומפילד אצל פועל תל אביב לקרב תחתית חשוב (החל מ-14:40 ,ישיר בספורט1) ותקווה לרשום משחק חוץ שלישי ברציפות ללא הפסד, כאשר בקבוצה מהמגזר רוצים להשכיח את ההפסד האחרון 2:0 לקריית שמונה ולשחזר את היכולת מהניצחון על בית"ר בטדי.

במועדון קיימת דריכות שיא לקראת ההתמודדו, כאשר בקבוצה של המאמן שרון מימר מבינים היטב כי הפסד מחר יפתח פער של שש נקודות מהפועל תל אביב. "אין שום משמעות לעובדה שעדיין מדובר בעונה סדירה", אמרו היום בסכנין, "מבחינתנו, הפלייאוף התחתון יוצא מחר לדרך בבלומפילד ואסור לנו לאבד נקודות ולאפשר הם לברוח מהתחתית על חשבוננו".

נראה כי מימר יבצע מספר שינויים, כאשר יזן נסאר יאבד את מקומו בהרכב לטובת אחד מבין איהאב שאמי או חגי גולדנברג, כאשר האחרון זוכה לעדיפות בשל ניסיונו. בחלק הקדמי אמור לפתוח איסמעיל ריאן על חשבונו של נייג'ל האסלביינק, שלא התאמן השבוע בצורה סדירה. עלי עותמאן התלונן השבוע על כאבים בברכו אך צפוי להיות כשיר ולפתוח בצד ימין.

נייג'ל האסלביינק | מאור אלקסלסי

במועדון, כמובן, בונים על בירם כיאל שהוביל את הקבוצה לניצחון גדול בטדי לפני שני מחזורים ומקווים שיעשה זאת שוב. "זה הזמן שלו להביא את המנהיגות והניסיון שלו, אנחנו סומכים עליו בעיניים עצומות ובטוחים שהוא יופיע למשחק מחר וייתן את הטון במרכז המגרש", אמרו בסכנין.

הרכב משוער, בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, מארון גנטוס, לוקאס שפנדלהופר, חגי גולדנברג (איהאב שאמי), איהאב גנאיים, מוטי ברשצקי, עטאא ג'אבר, בירם כיאל, איסמעיל ריאן, אוסאמה חלאילה.

בירם כיאל
בירם כיאל | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי