"משחק על החיים": לוזון מתכנן שלושה שינויים נגד באר שבע

דריכות שיא באם המושבות לקראת המשחק הגורלי נגד הפועל באר שבע (ראשון, החל מ-19:30 בערוץ ספורט4). המאמן החליט לשנות מערך: "זה משחק על עונה שלמה ואנחנו מתייחסים אליו בהתאם". ארד בר וארמנדו קופר יחזרו ל-11

(גודל טקסט)

"משחק על החיים", כך מגדירים במכבי פתח תקווה את המפגש מחר (ראשון, החל מ-19:30 בערוץ ספורט4) נגד הפועל באר שבע. לאחר ההפסד המאכזב לקריית שמונה, המלאבסים מקווים לא להחזיר את באר שבע לתמונת הפלייאוף העליון, ולסגור את הסיפור בידיעה שהפסד עלול לטרוף את הקלפים.

"יש לנו רצון עז להבטיח את מקומנו בפלייאוף העליון כבר מחר. זה משחק על עונה שלמה ואנחנו מתייחסים אליו בהתאם" אמר המאמן גיא לוזון במסיבת העיתונאים לקראת המשחק.

גם הבלם, דניאל פלשר דיבר לקראת ההתמודדות: "ברור שחשיבות המשחק עבורנו היא מאוד גדולה. זה משחק על שש נקודות. אנחנו מקווים להגשים את המטרות שלנו: לשחק כמו שצריך, לקחת את שלוש הנקודות ולעלות לפלייאוף העליון".

על חזרת הקהל אמר: "זה משמח אותנו. אנחנו כבר משחקים שנה ללא קהל, אנחנו מאוד מתרגשים ונקווה שנגרום להם לחייך".

אוהדי מכבי פתח תקווה
אוהדי מכבי פתח תקווה | דני מרון

מבחינה מקצועית, לוזון יבצע שלושה שינויים מההרכב שהפסיד ביום רביעי: המאמן צפוי לזנוח את מערך שלושת הבלמים ולהציב את ירדן כהן בעמדת המגן השמאלי. בעמדת המגן הימני יפתח יינון אליהו במקומו של תומר לוי.

בקישור, ארד בר החלים מהקרע הקטן בשריר האחורי ויפתח במקומו של הקפטן גיא חדידה, שבעצמו סובל מפציעה דומה זכר למשחק מול ק"ש באמצע השבוע. גם ארמנדו קופר הפנמי ישוב ל-11.

הרכב משוער: אריק ינקו, יינון אליהו, דניאל פלשר, אור בלוריאן, ירדן כהן, איתן אזולאי, ארמנדו קופר, ארד בר, נאור סבג, עבדיאל ארויו וליאל עבדה

ארמנדו קופר, ארד בר
ארד בר וארמנדו קופר. חוזרים להרכב |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי