ללא ז'וסואה ואלחמיד: נחשף ההרכב של הפועל באר שבע לפתח תקווה

רוני לוי | דני מרון

בבאר שבע הורו לשחקנים להימנע מעימות עם השופטים בכל מחיר, המאמן התמקד במצבים נייחים. בקבוצה עקבו אחרי תוצאות השבת ומבינים: "אסור לנו לחזור הביתה בלי ניצחון"

(גודל טקסט)

דריכות שיא בהפועל באר שבע לקראת משחק הצמרת הגורלי נגד מכבי פתח תקווה (החל מ-19:30 בערוץ ספורט4). בבירת הנגב מבינים שכל תוצאה פרט לניצחון, תוביל את הקבוצה למצב שבה היא לא תלויה בעצמה במחזור האחרון. ההיעדרות של מספר שחקני מפתח, ביניהם שון גולדברג, אור דדיה, חאתם עבד אלחמיד, ז'וסואה ומריאנו בריירו, מדאיגה מאוד את רוני לוי שנאלץ לאלתר ולעשות מהפכה בהרכב. לקראת המשחק, במועדון הורו לשחקנים להימנע מעימות עם השופטים בכל מחיר, גם אם מתקבלת החלטה לא נכונה.

דוד קלטינס, שתורגל לאורך כל השבוע, יפתח בעמדת המגן הימני. מרואן קבהא יפתח במרכז הקישור אחרי שקיבל אישור לחזור לאימונים ורותם חטואל יפתח בכנף. רוני לוי ערך לשחקנים אסיפה מסכמת, בה התמקד בהנעת הכדור ובתנועה של השחקנים על המגרש. בנוסף, המאמן התמקד בטעויות שנעשו במצבים הנייחים בשני המשחקים האחרונים. 

שחקני הפועל באר שבע. התבקשו לא להתעמת עם השופטים | דני מרון

כזכור, אתמול הגיעו עשרות אוהדי באר שבע לאימון המסכם, הדליקו אבוקות וערכו מפגן תמיכה בז'וסואה. מחר מתכוונים האוהדים שלא יגיעו למשחק לצפות במשחק יחד. לאחר המשחק עשויים האוהדים לקבל את הקבוצה בבית האדום, אך החלטה סופית בעניין תתקבל בהמשך.

"אסור לנו לחזור הביתה בלי ניצחון", אמר אחד השחקנים הערב לספורט1. "נתניה הפסידה, זה משפר את הסיכוי שלנו כי אם ננצח נעבור גם אותם וגם את מכבי פתח תקוה. נחזיק אצבעות הערב גם למכבי תל אביב מול קריית שמונה". נזכיר כי מאז חזרתה של אלונה ברקת לקבוצה, באר שבע ניצחה רק פעם אחת בליגה.

במסיבת עיתונאים לפני המשחק, מאמן הקבוצה, רוני לוי אמר: "אנחנו מתכוננים בשיא הרצינות, מודעים לחשיבות של המשחק. מבחינתנו זה כמו גמר גביע, להיות או לחדול. אנחנו מבינים שזה הסיכוי שלנו להיכנס לפלייאוף ונעשה הכל לנצח".

על חזרת הקהל אמר: "זה אושר גדול, בטח למועדון כמו הפועל באר שבע, שהקהל הוא חלק בלתי נפרד מהקבוצה. התמיכה שלו מאוד חשובה ואני מאוד שמח".

דוד קלטינס הוסיף: "זה משחק חשוב מאוד, אנחנו רואים את התוצאות וניצחון בשני המשחקים הוא חובה. נתאמן כמו שצריך, יש לנו הרבה זמן להתכונן, כמעט שבוע בין משחק למשחק. נעשה הכנה טובה והכל בשביל לנצח. הקהל? חיכינו, התגעגענו, זה ירגיש מוזר בהתחלה. אבל זה ייתן לנו עוד כוחות ואנחנו מחכים שיעלו את מספרם. ניתן הכל בשבילם".

רוני לוי. מבחן גדול ראשון לפניו | דני מרון

הרכב משוער: אוהד לויטה; דוד קלטינס, לואי טאהא, מיגל ויטור, דודי טויטו; מרואן קבהא, תומר יוספי, פארליי רוסה, סינטיהו סלליך, רותם חטואל; שגיב יחזקאל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי