נתניה הסתבכה: "נעשה הכל כדי לקחת נקודות ממכבי חיפה"

לאחר ההפסד 1:0 נגד הפועל חדרה, היהלומים יעקבו מקרוב אחרי המשחק של ב"ש נגד מכבי פ"ת, בידיעה שהוא ישפיע על סיום העונה של המועדון. שחקנים אמרו: "שלטנו והכדור לא נכנס". פרייטר ספג צהוב חמישי

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

אכזבה גדולה במכבי נתניה לאחר ההפסד 1:0 אמש (שבת) נגד הפועל חדרה, מה שסיבך את היהלומים במאבק על הפלייאוף העליון, כשמשמעות הדבר היא שהצהובים-שחורים יצטרכו לנצח את מכבי חיפה במחזור הסיום או לקוות לכך שהפועל באר שבע לא תנצח באחד משני משחקיה האחרונים מול מכבי פתח תקווה ובני יהודה.

לעיני יותר מ-700 אוהדים, השחקנים של ריימונד אטוולד שלטו באופן יחסי בנעשה על כר הדשא, אבל סבלו מחוסר מזל ובעיקר מערב מצוין של שוער חדרה, רובי לבקוביץ', כאשר בסיום שחקנים רבים נשכבו על כר הדשא ונראו מרוסקים מנטלית, כאשר הבלם שיר צדק, הרים מספר מחבריו וניסה לעודד אותם.

חדר ההלבשה של נתניה היה שקט ומאוכזב מאוד בסיום, כשמי שניסה לעודד היה הקפטן אלמוג כהן, אשר אמר לשחקנים: "תרימו את הראש. יש לנו גביע בעוד שלושה ימים, זה המשחק הכי חשוב שלנו העונה".

כהן. הרים את השחקנים בסיום | ברני ארדוב

"זה הפסד כואב מאוד" אמרו שחקנים במועדון. "נראה היום מה תהיה התוצאה במשחק של פ"ת מול ב"ש. זה פשוט מאכזב כי עוד פעם אנחנו מגיעים למלא מצבים, לוחצים ושולטים והכדור לא נכנס לנו. בסוף, אנחנו אלה שמקבלים את הגול המאכזב הזה מכלום".

"מאוד מאוד מאכזב. באנו למשחק הזה בידיעה שהוא יכול לתת לנו צעד מאוד חשוב לפלייאוף. כואב לנו וקשה עכשיו. כל החבר'ה בחדר ההלבשה שבורים, עצובים. אין ברירה, אנחנו מסתכלים קדימה. יש לנו כבר ביום שלישי משחק גביע ובשבוע הבא משחק מול מכבי חיפה. אני יכול להבטיח שניתן את ה-100% שלנו כדי לקחת נקודות ממכבי חיפה".

כאמור, נתניה תצפין בשבוע הבא לסמי עופר, למפגש מול הירוקים, כאשר מי שייעדר מהמשחק הוא החלוץ קוואן פרייטר, שספג אתמול כרטיס צהוב חמישי העונה. בהיעדרם של בן אז'ובל ורון אשכנזי הפצועים, פרננד גורי יהיה החלוץ הטבעי היחיד בסגל.

פרננד גורי
גורי. החלוץ הטבעי היחיד למשחק נגד מכבי חיפה | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי