דור פרץ מחוזר באנגליה: "גולדהאר צריך להחתים אותו עוד השבוע"

מחמאות במכבי ת"א לקשר שכבש בניצחון על ק"ש ("הוא המנהיג של הקבוצה") ולמאמן ואן לוון שהגדיל את הפער ממכבי חיפה לארבע נקודות. יונתן כהן צפוי לחזור לסגל נגד הפועל חיפה, פשיץ' ושני המגנים עדיין בספק

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

רצף הניצחונות של מכבי תל אביב לא עוצר וחמישה ימים אחרי שעלתה לפסגה, האלופה הגדילה אמש (שבת) את הפער ממכבי חיפה באופן זמני לארבע נקודות הודות לניצחון 0:2 בקריית שמונה. כזכור, משחקו הראשון של פטריק ואן לוון במכבי תל אביב היה נגד הקבוצה הצפונית, כאשר השיג 0:1 דרמטי בתוספת הזמן ומאז במאזנו של ההולנדי 40 נקודות מתוך 42 אפשריות.

בסיום הצהובים חגגו לראשונה העונה בריקודים עם כ-500 האהודים שהגיעו למשחק. על האוהדים אמר ואן לוון: "הייתה אווירה טובה, הם גרמו לשחקנים לרצות לשחק עבורם".  הקפטן שרן ייני הוסיף: "כיף שהם באו למשחק חוץ כזה רחוק. היה כיף לבוא אליהם בסיום לרקוד ולשיר איתם גם עבור אלו שהיו בפינה חשוכה מחוץ למגרש".  

מעבר לאחוזי ההצלחה הבלתי נתפסים מאז חילופי המאמנים, במכבי תל אביב יכולים לשאוב עידוד מכך שקצב צבירת הנקודות לא נפגע חרף חסרונם של שחקני מפתח כמו אנריק סבוריט, אנדרה ג'ראלדש, דן גלזר, עדן קארצב, יונתן כהן, טל בן חיים ואלכסנדר פשיץ'. גורם בסביבת השחקנים אמר: "יש הרבה עמדות בקבוצה בה לא משנה מי משחק, הרמה כמעט נשמרת, בעיקר בקישור ובמרכז ההגנה".  

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם האוהדים | מאור אלקסלסי

אין ספק שהשחקן הכי משמעותי העונה הוא הקפטן המשני דור פרץ, שכבש שבעה שערים בכל המסגרות והוסיף כמות זהה של בישולים. גורם בסביבת השחקנים שיבח את הקשר: "דור פרץ הוא הציר סביבו מתנהלת הקבוצה, הוא המנהיג והדמות אליו מביטים חבריו. הבעלים מיץ' גולדהאר רואה זאת, הוא צריך היום לטלפן אל פרץ ולסגור מולו חוזה ארוך טווח חדש, עוד לפני המשחק נגד הפועל תל אביב". בסביבת השחקנים אף טוענים כי שתי קבוצות באנגליה מגלות בפרץ עניין והדברים בנושא מתנהלים בחשאי. פרץ עצמו מבהיר שוב ושוב כי הוא מתעסק אך ורק במאבק האליפות.

כבר ביום שלישי מכבי תל אביב תגיע לסמי עופר, לקראת מפגש נגד הפועל חיפה בשמינית גמר גביע המדינה ומסתמן כי הצוות המקצועי שוב יבצע שינויים בהרכב. שני המגנים סבוריט וג'ראלדש פצועים בשריר הירך האחורי והם בספק גדול למפגש הקרוב וכן הפועל תל אביב בליגה. 

הבשורה המשמחת תהיה חזרתו המסתמנת של יונתן כהן לסגל אחרי היעדרות של תשעה משחקים בעקבות פציעה בשריר הארבע ראשי. מלך שערי הקבוצה צפוי לקבל דקות בחיפה במטרה להכשירו לדרבי. מעבר לכך גם טל בן חיים יחזור מהרחקה ועשוי לחזור לסגל ולגבי פשיץ' שהחלים מהקורונה תתקבל החלטה רק מחר האם לשתף אותו בגביע או להמתין עד למפגש מול הפועל תל אביב.

יונתן כהן | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי