בהפועל חיפה מבינים: "יש לנו הגנה של פלייאוף תחתון"

במועדון היו מרוצים ממשחק ההתקפה, אך מבינים כי החלק האחורי היה זה שמנע מהם להגיע לשישייה הראשונה: "אין לי פתרון למשחק ההגנה שלנו", אמר הבעלים כץ. מחמאות לבוגנים שייזכה לדקות נוספות, תורג'מן יחזור לגביע

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

למרות שהפועל חיפה הציגה אתמול (שבת) משחק מצוין בחלק ההתקפי, היא בסופו של דבר סיימה את המשחק באכזבה בעקבות 2:2 ביתי מול מ.ס. אשדוד אשר הבטיח סופית את השתתפותה בפלייאוף התחתון. "יש לנו הגנה של פלייאוף תחתון ולכן זה המקום שלנו", הודו בסיום במועדון והוסיפו: "רק בני סכנין ספגה יותר מאיתנו ולכן לא מגיע לנו להיות בשישייה הראשונה. לא יכול להיות שכבר בדקה ה-15 נהיה בפיגור של שני שערים".

גם הבעלים יואב כץ נשמע מבולבל בסיום: "מצד אחד השחקנים נתנו את הכל והיו נקודות טובות בחלק ההתקפי והעובדה שחזרנו פעם רביעית מפיגור של שני שערים אבל מצד שני יש לנו בעיה בהגנה ואין לי פיתרון לזה". הבעלים התייחס לפלייאוף התחתון ואמר: "השחקנים יצטרכו ללמוד לשחק משחקים כמו בפלייאוף התחתון . הם לא רגילים לזה".

החלוץ בן ה-20 איתי בוגנים, זכה למחמאות לאחר שכבש את שער השווין, יממה בלבד לאחר ששיחק 90 דקות בקבוצת הנוער. בוגנים צפוי להמשיך ולקבל את הצ'אנס גם במשחק הגביע מול מכבי תל אביב ביום שלישי, בנוסף גם אלון תורג'מן ישוב לסגל מול הצהובים.

במועדון הביעו שביעות רצון מהחזרה של האוהדים לסמי עופר למרות שרק 800 אוהדים נכנסו למשחק. כץ: "זה היה מרגש לראות את האוהדים חוזרים ומעודדים ונקווה שיבואו יותר למשחק מול מכבי תל אביב".

איתי בוגנים, דור מלול | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי