ביקורת בקריית שמונה על השיפוט: "טעויות מביכות"

למרות ההפסד למכבי תל אביב ("ניצחה אותנו בצדק"), הקבוצה הצפונית תלויה בעצמה וניצחון מול כפ"ס יסדר לה מקום בפלייאוף העליון: "הכל ברגליים שלנו וזה מה שחשוב". הופמייסטר חטף אש אחרי ההרחקה

(גודל טקסט)

בהפועל קריית שמונה התאכזבו מההפסד למכבי תל אביב, אך שמחו מאוד מההפסד המפתיע של מכבי נתניה לחדרה, שקבע כי הקבוצה הצפונית תלויה איך ורק בעצמה. המשמעות: ניצחון חוץ במחזור הסיום על הפועל כפר סבא יבטיח לקובי רפאוה וחניכיו את המקום בפלייאוף העליון.

צפו בתגובות

"מכבי נמצאת בכושר נהדר והיא קבוצה מצוינת, כך שידענו שיהיה משחק מאוד קשה, מה גם שהשחקנים שלנו חווים עומס בלתי רגיל של משחקים והעייפות ניכרת עליהם", הסבירו הבוקר בק"ש והבהירו: "מה שחשוב זה שהכל ברגליים שלנו – ניצחון על כפ"ס ואנחנו בפלייאוף העליון".

במקביל, בק"ש העבירו ביקורת על צוות השיפוט, שהעניק לאלופה פנדל גבולי לאחר ספק דחיפה על מתן חוזז וכן התעלם מעבירה גסה של מאור קנדיל על זיו מורגן. "מכבי לא צריכה עזרה מאף אחד. היא ניצחה את המשחק בצדק, אבל אי אפשר להתעלם מכך שהטעויות היו פשוט מביכות".

דור פרץ, מתן חוזז, יואב הופמייסטר | מאור אלקסלסי

באשר ליואב הופמייסטר, שהורחק בצדק לאחר שני כרטיסים צהובים מהירים במחצית הראשונה, בקבוצה ביקרו את הקשר: "זה היה חסר אחריות מצדו, לספוג פעמיים כרטיס צהוב על עבירות במרכז המגרש. אם יואב רוצה להשתדרג, הוא חייב לדעת לשמור על איפוק", אמרו בקבוצה וזאת לאחר שנגד פ"ת הקשר ספג צהוב מוקדם והוחלף בהפסקה מחשש להרחקה.

"שמחנו לראות את הקהל שלנו שב ליציע ומעודד אותנו", אמר בסיום הקפטן עידן נחמיאס והוסיף: "אני מקווה שיגיעו עוד צופים בהמשך ושנוכל לראות אצטדיונים מלאים", סיכם.

אוהדי קריית שמונה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי