קורצקי ימשיך אם ישאיר את חדרה: "הוא ראוי לכל מחמאה אפשרית"

המאמן זכה לשבחים אחרי ה-0:1 היוקרתי על נתניה, שהיה המשחק החמישי ברציפות של הקבוצה ללא הפסד. במועדון עקצו את היריבה: "עדיף שיהיו בפלייאוף התחתון". עידו לו נפצע וייבדק. שלום אדרי מאוכזב

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

שמחה גדולה בהפועל חדרה לאחר הניצחון 0:1 על מכבי נתניה ב"דרבי השרון". מעבר ליוקרה שהייתה חשובה לאנשי המועדון, הקבוצה של מנחם קורצקי המשיכה את המומנטום הנהדר שלה, רשמה משחק חמישי ברציפות ללא הפסד והגדילה את הפער מהקו האדום לשש נקודות.

בסיבוב הראשון חזרה חדרה מפיגור לניצחון 1:2 על נתניה ובמועדון עקצו: "אין ספק שעדיף שהם יהיו איתנו בפלייאוף התחתון". מי שזכה למירב המחמאות לאחר הניצחון הוא המאמן מנחם קורצקי, ששינה לחלוטין את הקבוצה מאז שמונה. במועדון ציינו הבוקר כי הישארות בליגה תוביל לכך שהמאמן יקבל הצעה להמשיך בתפקידו גם בעונה הבאה.

כזכור, קורצקי החליף את שרון מימר וחתם על חוזה עד תום העונה ללא אופציה. "מנחם עושה עבודה פשוט מצוינת והוא ראוי לכל מחמאה אפשרית, אבל את ההחלטות נקבל אך ורק בסוף העונה, כשנדע מה מצבנו", אמרו במועדון. גם הבלמים ג'ונתן סיסה, עידו לוי והשוער רובי לבקוביץ' זכו לשבחים על הופעתם.

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | דני מרון

באשר לעידו לוי, האחרון נפצע במהלך המשחק וייבדק, אולם בחדרה מעריכים כי לא מדובר בפגיעה רצינית. מי שערך אתמול הופעת בכורה במדי חדרה הוא סקו דומבי, שהגיע בינואר מהליגה הרוסית לאחר שלא שיחק כדורגל במשך כשנה: "הוא מתקדם מאימון לאימון וחשוב שייכנס לכושר לקראת הפלייאוף", אמרו במועדון.

ויש גם מאוכזב אחד: שלום אדרי לא שותף אתמול פעם נוספת ומאז שהצטרף מבית"ר ירושלים הקשר רשם בסך הכל שתי הופעות כמחליף. במועדון שוחחו עם השחקן לפני המשחק והבטיחו כי ההזדמנות שלו תגיע במשחקים הקרובים. גיבור הניצחון היה כמובן חברו של אדרי, לירן רוטמן, שכבש משחק שלישי ברציפות וסידר לקבוצה לא פחות משבע נקודות. בקבוצה ציינו לטובה גם את גוסטבו מרמנטיני, מבשל השער, שחתך את הגנת נתניה עם כדור נפלא לרוטמן.

לירן רוטמן, מנשה זלקה ושחקני חדרה חוגגים | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי