סכנין שוב ניצחה מחוץ לדוחא: "אולי הגיע הזמן שנארח במגרש אחר"

הקבוצה מהמגזר חגגה את ה-0:1 על הפועל תל אביב בבלומפילד, שהיה ניצחון החוץ הרביעי של הקבוצה העונה מתוך חמישה בסך הכל. מימר ושחקני הקישור זכו לשבחים: "הרבה יותר משלוש נקודות"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

אנחת רווחה בבני סכנין לאחר ה-0:1 החשוב אמש (שבת) בבלומפילד על הפועל תל אביב. הקבוצה של שרון מימר טיפסה מעל הקו האדום והשיגה את ניצחונה החמישי העונה בליגה, כאשר ארבעה מהם הושגו מחוץ לאצטדיון דוחא. "אולי צריך להתחיל לחשוב על אירוח במגרש אחר", אמרו.

"הניצחון הזה שווה הרבה יותר משלוש נקודות", הסבירו בסכנין, "לא רק שעלינו מעל הקו האדום והשגנו ניצחון שני בשלושה משחקים תחת מימר, גם גררנו את הפועל תל אביב למטה והמאבק על הירידה נשאר פתוח לחלוטין. השגנו את הנקודות באמצעות הקרבה", סיכמו.

במועדון החמיאו למימר על ההכנה הטקטית למשחק ושיבחו גם את שחקני מרכז השדה, שהורכב אתמול מבירם כיאל, עטאא ג'אבר ואייהב גנאיים שכבש שער ניצחון בפעם השנייה העונה (הבקע גם ב-0:1 על אשדוד בנובמבר). "לצערנו שוב לא קיבלנו כלום משחקני ההתקפה", ביקרו במועדון.

באמצע השבוע תפגוש שחקני את בית"ר נורדיה ירושלים מליגה א' במסגרת שמינית גמר גביע המדינה ובצוות המקצועי מתכננים לעניק מנוחה לחלק משחקני ההרכב. באשר לסבסטיאן ולאסקס, הקולומביאני מתקשה להחלים מהפציעה ממנה הוא סובל ובמועדון מעריכים שהוא ישוב לשחק רק במהלך הפלייאוף. לעומתו, סארי פלאח החלים ושב לאימונים מלאים.

שרון מימר | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי