שוב מתיחות בין בית"ר ל'לה פמיליה': "התנהלות מבישה"

הארגון הודיע כי בית"ר לא מוכנה לאפשר לו להכניס ציוד עידוד לאיצטדיון הערב: "שנה שאנחנו לא במגרשים, החלטה יוצאת דופן". במועדון הגיבו: "החלטנו לאפשר להם להכניס ציוד עידוד, הם בחרו שלא"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

קצר בתקשורת או מתיחות חדשה בדרך? בארגון האוהדים 'לה פמיליה' טוענים כי בבית"ר ירושלים לא מאפשרים הכנסת ציוד עידוד לאצטדיון. "שנה שאנחנו לא נמצאים במגרשים וכולם ערים למצב הקבוצה ולתוצאות הקיימות", לשון ההודעה. "היום משחק חשוב מאוד שלנו ובהחלטה יוצאת דופן החליטו בהנהלה לא לאפשר לארגון להכניס אביזרי עידוד. זהו המשך ישיר להתנהלות המבישה של המועדון כלפי האוהדים".

כזכור, לאחרונה מחו בארגון כנגד ההתנהלות של משה חוגג. האוהדים אף הגיעו לאיצטדיון המושבה והחשש היה שהמחאה תתרחב. לפני המשחק מול סכנין, הגיע הארגון לבית וגן וערך מפגן תמיכה בשחקנים, תוך שהוא עוצר את האוטובוס של השחקנים, מדליק אבוקות ומעודד.

1,500 אוהדי בית"ר צפויים להגיע הערב לטדי (ראשון החל מ-20:00, שידור ישיר בספורט1), בהם גם אוהדים רבים מארגון לה פמיליה. ההחלטה נובעת, ככל הנראה, מהמתיחות שנוצרה לאחרונה בין הצדדים. בבית"ר היה מי שהעריך שהכנסת ציוד עידוד למשחק עשוי לכלול גם שלטי מחאה.

גורם בבית"ר אמר הבוקר: "לאחר דין ודברים החלטנו לאפשר ללה פמיליה להכניס ציוד עידוד, אבל הם בחרו שלא להכניס אותו".

ארגון לה פמיליה
ארגון לה פמיליה | מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי