שרי ורוקאביצה צפויים להתחיל על ספסל מכבי חיפה מול בני יהודה

במועדון לא מתכוונים לסכן את השניים. דוניו אמור לפתוח בחלק הקדמי, גם חזיזה יחזור, אשכנזי מועמד לשחק במקום אבו פאני. המסר שהועבר לשחקנים: "מי שלא יודע לתפקד תחת לחץ, לא יכול לקחת אליפות"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

"מי שלא מסוגל ויודע לתפקד תחת לחץ, לא יכול לקחת אליפות", זה המסר שהועבר לשחקני מכבי חיפה לקראת המשחק הקריטי הערב (ראשון ב-20:45) באצטדיון בלומפילד מול בני יהודה. כידוע, מכבי תל אביב ניצחה אתמול בקריית שמונה והגדילה זמנית את הפער בפסגה לארבע נקודות, כך שבכרמל מבינים כי רק ניצחון בא בחשבון והם ינסו להשכיח את היכולת בהפסד האחרון 2:0 לפ"ת.

בימים האחרונים שוחח ברק בכר עם שחקניו וניסה לעודד אותם, כשבין השאר הבהיר כי גורל העונה עדיין נמצא בידיהם. עם זאת, במועדון מבינים כי היכולת מהמשחקים האחרונים חייבים להשתפר בהקדם. במכבי חיפה סבורים שבני יהודה תגיע להסתגר הערב ובכר ביקש משחקניו להיות סבלניים. "אם נשחק את המשחק שלנו, אין ספק שנחזור לחיפה עם שלוש נקודות", אמרו.

לרשותו של בכר יעמדו דולב חזיזה, צ'רון שרי, ניקיטה רוקאביצה וגודסוויי דוניו, כאשר חזיזה ישוב מהרחקה ארוכה ישירות להרכב ואילו רוקאביצה ודוניו נאבקים על המקום. כידוע, מלך שערי הליגה לא שיחק במשך למעלה מחודש בשל פציעה וקורונה ובמועדון יעדיפו שלא לסכן אותו, כך שנראה שהוא יתחיל את המשחק על הספסל וישתלב במהלך המחצית השנייה.

ניקיטה רוקאביצה | לירון מולדובן

לגבי שרי, ההולנדי שחזר לאימונים מלאים רק ביום שישי צפוי לפתוח על הספסל ובמועדון ינסו לשמור אותו למשחק הגביע מול מכבי פתח תקווה וכן למשחק האחרון של העונה הסדירה מול מכבי נתניה. ב-11 עשוי לעלות יובל אשכנזי, ששב מפציעה ארוכה ומועמד לפתוח על חשבון מוחמד אבו פאני. רז מאיר יחליף את ארנסט מאבוקה הפצוע, עופרי ארד יחזור למרכז ההגנה על חשבון עאיד חבשי המאכזב.

הרכב משוער, מכבי חיפה: ג'וש כהן, רז מאיר, בוגדן פלאניץ', עופרי ארד, סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי (מוחמד אבו פאני), חוסה רודריגס, עומר אצילי, דולב חזיזה, גודסוויי דוניו (ניקיטה רוקאביצה).

צ'רון שרי , גודסוויי דוניו | אודי צטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי