מנדז'ק לספורט1: "חולם ללבוש שוב את החולצה הירוקה ולשמח את הקהל"

אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה | אריאל שלום

ההצעה שקיבל משחר בקיץ ("סירבתי, בדיעבד זו הייתה טעות"), מרוץ האליפות ("מכבי חיפה תצטרך לנצח את מכבי ת"א") והחיבור עם הקהל ("מקווה לשחק מולו שוב"). קשר בוורן הבלגית ואקס הירוקים בראיון

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

ג'ורג' מנדז'ק שיחק רק עונה אחת במדי מכבי חיפה, אך הצליח להיכנס ללב האוהדים והפך לאחד מיקירי הקהל. הקשר בן ה-32, שכבש חמישה שערים ב-32 הופעות בירוק, ניהל בקיץ מו"מ על חזרה לכרמל, אולם המגעים לא צלחו ומי שהוחתם ותפס את המשבצת הזו הוא חוסה רודריגס.

בראיון מיוחד שהעניק לספורט1, מנדז'ק סיפר על העונה שעוברת עליו בבוורן הבלגית, הכדורגל בתקופת הקורונה, ההצעה שקיבל ממכבי חיפה בקיץ, הגעגועים לאוהדים הירוקים, הסיכוי של ברק בכר לזכות באליפות וכן חשף מי הם לדעתו שני השחקנים הישראלים הטובים ביותר.

אתה מתגעגע למכבי חיפה?
"מאוד. ביום שעזבתי את שיראל כבר החלו געגועים, גם לקבוצה וגם לעיר שכל כך נהניתי לחיות בה. יש לי זיקה גדולה לכולם, גם לראשי המועדון".

היית מועמד לחזור בקיץ, מה השתבש?
"קיבלתי הצעה ממכבי חיפה, אבל הנגיף התפרץ והיו לי בעיות אישיות, אז סירבתי. משמח אותי שמועדון ששיחקתי בו פונה אליי שוב, זה אומר שהשארתי שם רושם טוב".

ג'ורג' מנדז'ק
ג'ורג' מנדז'ק | ערן לוף

בדיעבד, אולי טעית?
"כן, טעיתי. מאוד רציתי לחזור לקבוצה ואני מקווה שתהיה לי הזדמנות נוספת לסגור מעגל ולשחק מול האוהדים הטובים בישראל".

אתה עדיין בקשר עם אוהדי מכבי חיפה?
"זה מרגש שהם מעריכים אותי כל כך. התחברתי אליהם מאוד ותמיד נתתי את כל כולי עבור המועדון. אשמח לעזור למכבי חיפה, גם אחר שאסיים את הקריירה ואפרוש. אני מנסה לשמור על קשר עם חלק מהשחקנים, בעיקר ברשתות החברתיות. אני צופה בכל המשחקים ומתעניין בכל מה שקורה בקבוצה. אני חולם ללבוש שוב את החולצה הירוקה ובעיקר לשמח את האוהדים המדהימים".

מה דעתך על כך שמכבי ת"א עקפה את מכבי חיפה בטבלה?
"אני חשוב שהקבוצה עושה עבודה נהדרת ורואים את טביעת האצבע של המאמן. מכבי תל אביב עלתה לאחרונה למקום הראשון, זו עובדה, אבל אני חושב חושב שמכבי חיפה יכולה לזכות באליפות העונה ולשם כך היא תצטרך לנצח במשחק העונה בפלייאוף. השחקנים צריכים לשמור על רמת דריכות גבוהה ולהאמין בעצמם, כי זה בהחלט אפשרי".

מי השחקן הישראלי הטוב ביותר?
"טל בן חיים החלוץ שחקן נהדר והוא חוזר להראות את הכישרון הגדול שלו, אבל מעל כולם נמצא ערן זהבי".

טל בן חיים, פטריק ואן לוון | אריאל שלום

איך אתה מסכם את העונה שלך עד כה בבלגיה?
"הצטרפתי באמצע העונה, אבל השתלבתי במהרה ורשמתי כבר 16 הופעות בהרכב. מבחינה קבוצתית אנחנו במצב לא פשוט, במקום האחרון בטבלה, אבל בפן האישי אני חושב שאני מציג יכולת טובה ומנסה לעשות את המקסימום עבור המועדון שלי".

לא פשוט לשחק כדורגל בתקופת הקורונה.
"הנגיף השפיע על כולם, אנחנו חיים אחרת ממה שהתרגלנו. בסיום העונה שעברה הייתי על סף הארכת חוזה בספרטה פראג אלא שאז צץ הנגיף ומועדונים רבים נפגעו כלכלית. החוזה החדש שלי לא לא יצא לפועל בסופו של דבר ונאלצתי לחפש כיוון אחר".

ג'ורג' מנדז'ק במדי בוורן
ג'ורג' מנדז'ק במדי בוורן | BSR Agency / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי