נתניהו הגיע לטדי: "יולי, למה לא למלא גם את יתר היציעים?"

בנימין נתניהו | דני מרון

למרות שמנהלת הליגה הודיעה על איסור מעורבות פוליטית לקראת הבחירות, ראש הממשלה הגיע למשחק בבירה נגד הפועל כפ"ס ובעלי המועדון צייץ: "אם צריך לשלם קנס, נשלם אותו באהבה גדולה, בבקשה תבוא יותר"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו הגיע הערב (ראשון) לאצטדיון טדי כאורחו של משה חוגג ובמטרה לצפות במשחק של בית"ר ירושלים נגד הפועל כפר סבא, זאת על אף אזהרות מנהלת הליגות. נתניהו אמר עם הגעתו לטדי: "איזה כיף שיש קהל ולא שומעים את הרחש של הדשא".

נתניהו אמר בשידור חי בעמוד הפייסבוק שלו: "יולי, למה לא למלא גם את יתר היציעים? יש להם כניסות נפרדות. אני לא מבין את זה, אין בזה היגיון. זה מרגש אותי שפעם ראשונה אחרי שנת הקורונה, אנחנו פותחים גם את הכדורגל". משה חוגג, הביא לו חולצה של בית"ר ונתניהו ענה בציניות "אוי ואבוי, זה תיק 9,000".

משה חוגג, בנימין נתניהו | דני מרון

שעה קלה לפני המשחק, מנהלת הליגות לכדורגל העבירה מכתב לקבוצות הליגות המקצועניות, בו בישרה על איסור מעורבות המועדונים בכל הקשור לפוליטיקה. "מעורבות מועדוני כדורגל בפוליטיקה עומדת בניגוד לתקנונים השונים של גופי הכדורגל המוסמכים בארץ ובעולם. גם סעיף 20. לתקנון המשמעת של ההתאחדות לכדורגל בישראל אוסר על מעורבות של קבוצה ו/או נקיטת עמדה על ידיה בנושאים פוליטיים ובנושאים ציבוריים השנויים במחלוקת וסעיף 29.10 למדריך ניהול והתנהלות משחק כדורגל".

מיד לאחר ההודעה הזאת ועוד לפני הגעת ראש הממשלה נתניהו לטדי, הגיב בעלי בית"ר משה חוגג, בעמוד הטוויטר שלו. ההודעה מגיעה לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע כי יגיע הערב לטדי, כדי לצפות במשחק מול הפועל כפר סבא. "ראש הממשלה שלי, ולא משנה מאיזו מפלגה הוא, תמיד מוזמן לטדי כאורח כבוד, זכות וכבוד לארח אותך גם אם במנהלת לא מבינים את זה, אם צריך לשלם קנס, נשלם אותו באהבה גדולה, בבקשה תבוא יותר", כתב חוגג.

מהמנהלת נמסר כי "חל, בין היתר, איסור על מועמדים להיות (לשהות או לעבור) במתחם משטח הדשא ו/או זירת המשחק ובכל האיזורים הטכניים הקיימים לרבות מתחם חדרי ההלבשה של הקבוצות, השופטים ואיזורי הראיונות השונים של כלי התקשורת. כמו כן חל איסור לשימוש במערכת הכריזה עבור מטרות אלו, תליית/חלוקת שלטים וכרזות וכל פרסום הקשור בכך בתחומי האצטדיון (פנים וחוץ). אנו בטוחים כי תפעילו את שיקול הדעת הנדרש ובכך נמנע מנזקים לתדמית הכדורגל הישראלי כמו גם מהצורך בנקיטת צעדים משמעתיים אשר עלולים להיות בעלי השלכות קשות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי