חמש קבוצות במאבק על הפלייאוף העליון: התרחישים למחזור ה-26

אלירן עטר חוגג | דני מרון

מכבי פ"ת, קריית שמונה ונתניה תלויות בעצמן, הפועל באר שבע ובית"ר חייבות לנצח ולקוות שהתוצאות במשחקים המקבילים יעזרו: תמונת מצב לקראת מחזור הסיום של העונה הסדירה בליגת העל

(גודל טקסט)

המחזור ה-25 בליגת העל ננעל הערב (ראשון) וזה אומר שנותר מחזור אחד בלבד לסיום העונה הסדירה, שבו תיסגר תמונת העולות לפלייאוף העליון. שלוש קבוצות יגיעו למשחק הבא כשהן בתוך השישייה הראשונה ותלויות רק בעצמן, בעוד שתיים נוספות זקוקות לתוצאות שיעשו עמן חסד במשחקים המקבילים. לפניכם תמונת המצב המלאה לקראת משחקי ההכרעה שיתקיימו בשבת הקרובה בשעה 19:00 (שידורים ישירים בחבילת הערוצים של ספורט1).

מקום 4: מכבי פתח תקווה – 37 נקודות, הפרש שערים 22:24

אחרי ה-0:0 נגד הפועל באר שבע הערב, הקבוצה של גיא לוזון זקוקה לנקודה בלבד כדי להבטיח את מקומה בפלייאוף העליון. היריבה שלה בשבת תהיה בני סכנין ובמקרה של הפסד היא עדיין תוכל להעפיל לראשונה אחרי ארבע עונות, בתנאי שאחת מבין הפועל באר שבע, מכבי נתניה או קריית שמונה לא תשיג ניצחון.

מקום 5: הפועל קריית שמונה – 35 נקודות, הפרש שערים 28:25

הצפוניים יהיו בפלייאוף העליון לראשונה מאז עונת 2014/15 אם ישיגו ניצחון חוץ על הפועל כפר סבא. תיקו והקבוצה של קובי רפואה תקווה שמכבי נתניה או הפועל באר שבע לא ירשמו ניצחון. במקרה של הפסד, קריית שמונה תצטרך הפסד של נתניה או לחילופין שהפועל באר שבע/בית"ר ירושלים לא יצברו שלוש נקודות.

ינקו ופלשר. מכבי פ"ת תלויה בעצמה | קובי אליהו

מקום 6: מכבי נתניה – 34 נקודות, הפרש שערים 28:35

לחבורה של ריימונד אטוולד מחכה המשוכה הגבוהה ביותר, שכן במחזור האחרון היא תתארח אצל מכבי חיפה. נתניה תחזור לפלייאוף העליון אחרי שנעדרה ממנו אשתקד, אם תנצח את הירוקים בסמי עופר. תיקו יספיק ליהלומים אם קריית שמונה תפסיד או שבאר שבע לא תנצח. אם נתניה תפסיד, היא תצטרך הפסד של באר שבע ושבית"ר לא תנצח.

מקום 7: הפועל באר שבע – 34 נקודות, הפרש שערים 29:29

הקבוצה מבירת הנגב אינה תלויה בעצמה ומלבד היותה מחויבת לנצח את בני יהודה בשבת, על מנת שלא להישאר מחוץ לפלייאוף העליון לראשונה אחרי שבע עונות ברציפות היא תקווה לאחד התרחישים הבאים: מעידה של מכבי נתניה, מעידה של קריית שמונה או הפסד של מכבי פתח תקווה. תיקו יספיק לבאר שבע בתנאי שקריית שמונה או נתניה ינחלו הפסדים, כאשר במקביל בית"ר לא תנצח.

קבהא. באר שבע תהיה מחוץ לפלייאוף? | קובי אליהו

מקום 8: בית"ר ירושלים – 32 נקודות, הפרש שערים 30:31

סלובודאן דראפיץ', שי ברדה והשחקנים שלהם יפגשו את מ.ס אשדוד ויצטרכו קודם כל לנצח. מעבר לכך, כדי להוית בפלייאוף העליון עונה שביעית מתוך שמונה האחרונות, בית"ר תזדקק לצירוף של שתי תוצאות: הפסדים של קריית שמונה ונתניה (גם תיקו של האחרונה יספיק לבית"ר אם תנצח בהפרש גבוה), או הפסד של נתניה במקביל למעידה של באר שבע, או הפסד של קריית שמונה יחד עם מעידה של הקבוצה מבירת הנגב.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי