שרון מימר: "מי שמסתכל קדימה בכדורגל רק נופל"

מאמן בני סכנין דיבר על מסע ההישרדות ברדיו 103FM: "לדעתי ארבע קבוצות יילחמו על מקומן עד המחזור האחרון". על עתידו: "לא מכיר קבוצה שמבטיחה מקום למאמן בעונה הבאה"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

מאמן בני סכנין שרון מימר, כהרגלו מצליח להתעלות מעל הציפיות במשחקיו הראשונים בקבוצה. מימר קיבל את סכנין במקום האחרון והעלה את קבוצתו מעל הקו האדום בזכות שש נקודות בשלושת המשחקים האחרונים. עם כל זאת מימר מבין שהדרך עוד ארוכה וסכנין רחוקה להבטיח את מקומה בליגה. בראיון בתוכנית הספורט של רדיו 103FM סיפר על המטרות לעונה הבאה והתייחס גם להפסד בקריית שמונה.

האזינו לראיון

בשלושת המשחקים שלך בסכנין הפסדת רק פעם אחת: "אני חושב שנגד קריית שמונה עשינו את המשחק הכי טוב מכל המשחקים ודווקא שם הפסדנו.  מבחינת כמות ההגעה למצבים הייתה אבסולוטית שלנו ולצערי לא תרגמנו את זה לשערים במשחק הזה".

מה המטרה לעונה: "אנחנו יודעים שבאתי למשימה של 11 משחקים, עברנו שלושה. מניסיון מה שיכריע זה הפלייאוף שכל משחק יהיה על שש נקודות ולדעתי זה יהיה עד הסוף לפחות בשביל ארבע קבוצות ואני מקווה לצבור כמה שיותר נקודות כדי לברוח מהקו האדום. אנחנו מסתכלים כעת לזמן הקצר, מי שמסתכל קדימה בכדורגל נופל. יש מטרה להשאיר את סכנין בליגה, ומעבר לכך אלוהים גדול".

בסכנין אף לא מובטח למאמן שהוא יסיים את העונה הבאה: "באיזה קבוצה מובטח למאמן להישאר בעונה הבאה, אנחנו במקצוע שמלא אמוציות ולא להסתכל עד דרך. אבל אנחנו המאמנים עושים הכל כדי להצליח, לפעמים זה עובד יותר, לפעמים עובד פחות. מי שמכיר אותי יודע שלמדתי ב-20 שנות קריירה כשחקן זה לשים את הכל בפרופורציות, לא להיות באולימפוס כשמצליחים ולא בתהום כשמפסידים. אני אומר בכדורגל יש הרבה רגעים רעים, ולכן צריך למקסם את הרגעים הטובים".

שחקני בני סכנין חוגגים | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי