לוי לשחקנים: "דורש לא לדבר יותר עם שופטים". טאהא יהיה כשיר?

בב"ש מאיצים את ההכנות למשחק הקריטי בשבת (19:10 בספורט3), הבלם שביקש להתחלף נגד מכבי פ"ת נבדק וההערכה היא כי יוכל לשחק. שחקן לקראת המפגש עם אבוקסיס: "על המגרש שוכחים הכל". שוער העבר של המועדון נפטר

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע מעלה הילוך בהכנותיה לקראת המשחק בשבת נגד בני יהודה (החל מ-19:10 בשידור ישיר בספורט3), שיקבע אם הקבוצה תגיע לפלייאוף העליון. בבירת הנגב מספרים על דריכות גדולה לקראת המשחק והמאמן רוני לוי כבר הבהיר לשחקניו באספה שערך: "אני דורש שלא לדבר יותר עם שופטים. מדובר במשחק קריטי והריכוז צריך להיות אך ורק במשחק עצמו".

גם בקרב השחקנים ישנה דריכות לקראת המפגש עם יוסי אבוקסיס, מי שאימן אותם עד לפני כחודש. אחד השחקנים אמר הבוקר: "הייתה לנו תקופה טובה עם יוסי אבל מה שהיה נגמר. על המגרש שוכחים הכל. לבני יהודה יש את הבעיות שלה וברור שהיא תגיע במטרה לסגור את המשחק ולהקשות עלינו, אבל אם אנחנו רוצים להיות בשישייה הראשונה אז אנחנו צריכים לנצח".

הקבוצה תגיע שוב בהרכב חסר, ללא המורחקים חאתם אלחמיד וז'וסואה וללא מריאנו בריירו הפצוע. מי שעושה סימני חזרה הוא המגן אור דדיה, שערך אתמול אימון מלא ובכל מקרה ההחלטה לגביו תתקבל לקראת סוף השבוע. הבלם לואי טאהא נבדק אתמול לאחר שהוחלף במשחק מול מכבי פתח תקווה בטענה שהוא מסוחרר ורואה מטושטש, אולם ההערכה היא שהוא יהיה כשיר למפגש בשבת.

לואי טאהא עצבני | דני מרון

בהמשך היום הקבוצה מבירת הנגב קיבלה בשורות עצובות מאוד כאשר בצהריים שוער העבר של המועדון, מריו זוכוביצקי, שעלה ארצה מארגנטינה בזמנו, הלך לעולמו לאחר מאבק במחלה קשה. השוער שיחק במועדון בשתי קדנציות בין השנים 1977-1980 וכן בין 1982-1987. בין לבין הוא שיחק שנתיים גם בהפועל ירושלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי