סילבס כועס: "קל לשפוט לטובת מכבי תל אביב". בן בסט התנצל

מאמן הפועל חיפה זעם על פסילת השער הדרמטית: "זה מכעיס מאוד. מישהו לחש לקוון להרים את הדגל, עונה שלמה הייתה על הכף". בן בסט: "מכבי תל אביב נתנה לי המון, מתנצל שחגגתי ככה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב והפועל חיפה סיפקו לנו את המשחק המהנה ביותר עד כה בשמינית גמר גביע המדינה, וכהרגלן, קלאסיקה של ממש. הצהובים חזרו מפיגור מהיר ל-2:3 מטורף והעפילו לרבע הגמר, כשחלום הטראבל עדיין בחיים. מנגד, העונה של הפועל חיפה הסתיימה הערב (שלישי) כשחלום הגביע נגנז. מי שיצא כועס מהמשחק, הוא מאמן האדומים, חיים סילבס, שתקף את צוות השיפוט על ההחלטה לפסול את השער הדרמטי של בן בסט.

"לא יודע מה היה, אבל ברגע שהשער נכבש והקוון לא הניף את הדגל במשך כמה שניות, אבל זה כנראה שמישהו לחש לו באוזנייה שירים. לא היה VAR והוא לא הניף את הדגל". אמר סילבס בראיון אחרי המשחק. "מהמקום שאני הייתי ראיתי בוודאות שהעבירה על בן בסט הייתה בתוך הרחבה. מעצבן אותי שקל לשרוק קודם כל לטובת מכבי תל אביב. מכעיס מאוד. לא משנה מה שעושה הקבוצה היריבה, זו הבעיה של השופטים והם צריכים לשלוט בזה. הרגיש לי שזה קל מדי. כן היה או לא היה, הכול קליל. זה מתווסף למה שהיה פה לפני שבועיים עם השער שנפסל לנו פה והיה משנה את העונה בליגה. אבל זה יעבור, השיירה תמשיך".

עוד אמר סילבס על המשחק: "הייתי צריך לקחת החלטה אם אנחנו הולכים למשחק של הגנה, אבל אנחנו לא מספיק טובים בהגנה העונה, או ללכת לנצח. היה משחק פתוח וידענו שזה עלול לעלות לנו ביוקר. רצינו לנסות לערער את מכבי תל אביב. חבל שלא הספקנו להיות ביתרון הרבה זמן. הצלחנו לחפור את עצמנו פנימה. היו שני פנדלים על יד, קורים יותר מדי דברים אצלנו ולצערי יצאנו בלי כלום. בדקות האחרונות זה נראה כאילו בסופו של דבר המשחק בחיים. יש לי הרגשה שאנחנו קצת מקופחים, זו ההרגשה שלי".

שחקני הפועל חיפה מקיפים את שלום בן אברהם
שחקני הפועל חיפה מקיפים את שלום בן אברהם | מאור אלקסלסי

אחרי השער הפסול, גם עדן בסט דיבר: "זה היה רגע אמוציונלי. מכבי תל אביב נתנה לי המון. הייתי צריך להגיד סליחה, אני מתנצל שחגגתי ככה. זה היה שער יפהפה שנפסל ועוד הצלה גדולה של דניאל שמגיע לו שאפו ענק. הוא מנע מאיתנו לחזור למשחק. מה שמעודד אותי זה שהקבוצה שלי שיחקה אטרקטיבי ולא ויתרה, חזרה למשחק. זה הגביע, זה היופי שבגביע. עברה עליי עונה לא פשוטה עם כל מה שקרה, אבל מי שמכיר אותי יודע שאני אחד כזה שנלחם ולא מוותר, קודם כל לעצמי ורק אחרי זה אני מסתכל לצדדים. אני מציב לעצמי מטרות ולא מתייחס לרעשי רקע. עבדתי קשה מאוד כדי להגיע אל הרגעים האלה ומקווה להמשיך כך גם בעתיד".

על המשך העונה של הפועל חיפה אמר: "ברור שציפינו בסופו של דבר כן להיכנס אל הפלייאוף העליון, יש פה סגל יוצא מן הכלל. הייתה קורונה, פציעות ודברים אחרים. אנחנו יכולים להאשים אך ורק את עצמנו. הקבוצה שיחקה כמו קבוצה של פלייאוף עליון. אנחנו צריכים קודם כל להבטיח את ההישארות בליגה שזה חשוב מאוד ומשם להמשיך הלאה".

עדן בן בסט
עדן בן בסט | מאור אלקסלסי
עדן בן בסט
עדן בן בסט | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי