אם רפואה לא ימשיך בק"ש בעונה הבאה, נוסבאום מועמד מוביל

עמיר נוסבאום | אודי ציטיאט

איזי שרצקי צפוי להחליט על עתיד המאמן לאחר שייקבע אם הקבוצה הצליחה להתברג בפלייאוף העליון, שחקן העבר של הקבוצה ומאמן בית"ר ת"א/בת ים כיום מוערך על ידי הבעלים ועשוי להגיע

(גודל טקסט)

הפועל קריית שמונה תפגוש בשבת את הפועל כפר סבא למשחק על עונה שלמה, כי מבחינת הצפוניים ניצחון יבטיח להם את המקום בפלייאוף העליון – ואילו כל תוצאה אחרת עלולה להשאיר אותם מחוץ לשישייה הראשונה ולסבך אותם בקרבות תחתית.

איזי שרצקי, בעלי המועדון, טרם שוחח עם קובי רפואה על מצב הקבוצה בשבועות האחרונים, אולם קיימת אכזבה מהמצב ונכון לכתיבת שורות אלה טרם הוצע למאמן להאריך את חוזהו שמסתיים בתום העונה. אם קריית שמונה לא תעפיל לפלייאוף העליון נראה כי הצדדים ייפרדו, אולם העפלה בהחלט צפויה להבטיח לו הצעה לחוזה חדש.

בקריית משונה מסרבים להתייחס למעמדו של רפואה וטוענים שדבר לא הוחלט, אבל בכל מקרה גורמים בקבוצה כבר טענו כי אם יתבצע שינוי על הקווים, המועמדים הם עמיר נוסבאום שמאמן בהצלחה יתרה את בית"ר תל אביב/בת ים – והוא כידוע שחקן קריית שמונה בעברו ואחד שמוערך מאוד על ידי שרצקי – וכן עלה גם שמו של ניסו אביטן.

קובי רפואה
קובי רפואה | מאור אלקסלסי

במקביל, שחקני הקבוצה זכו השבוע למנוחה שהתאפשרה בעקבות ההדחה מגביע המדינה והם ישובו לאימונים אחרי תקופה אינטנסיבית שכללה שלושה משחקים בשבוע. קפטן הקבוצה, עידן נחמיאס, אמר: "עברנו תקופה קשה וסזיפית עם לו"ז משחקים הצפוף ביותר בליגת העל. כיף להיות חלק ממועדון שמבין את צרכי השחקנים ומעמיד עבורם את כל התנאים כדי להצליח. יש לנו משימות סופר חשובות בעתיד הקרוב ונעשה את הכל כדי להגיע אליהם מוכנים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי